PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy

  • 151. Data: 2006-06-08 12:13:10
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    Jackare napisal:

    >W polu nadawca czesto widzę teksty w stylu:
    >pryszczyk77@coś.tam.pl
    >fernandez@.....
    >fajna_laska@....
    >gruby@...

    To jeszcze nic.

    http://londynek.net/ogloszenia/item-ogl?item_id=1415
    664

    "polish builder 5yrs exp(all sorts apart from gas an electrics)looking fo
    permanent job in north london only serious email's
    skrytojebca@**.pl"

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 152. Data: 2006-06-08 12:20:22
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@a...w.sigu.invalid>

    Krzysztof Stachlewski napisal(a):

    > A czy wyście (rekruterzy), za przeproszeniem, ocipieli z tym LM?

    Tak szczerze mówiąc, to też uważam, że wymaganie LM do _każdej_ składanej
    oferty jest, delikatnie mówiąc, bez sensu. Ot, zwykła przesada.

    No, ale w Polsce się bardzo dużo wymaga od pracownika.

    Znam pewną panią prezes, która się chwaliła faktem, iż zatrudniona
    u niej sprzątaczka ma wyższe wykształcenie...

    Druga sprawa, która mi się nie podoba w polskich ogłoszeniach
    z ofertami pracy to brak informacji na temat ewentualnych zarobków.
    Nie wiem - mogliby chociaż orientacyjnie podawać albo widełki jakieś.

    Znam dziewczynę, której dwa razy zawracali głowę... W końcu przyjechała - już
    na drugą rozmowę kwalifikacyjną, gdzie się dowiedziała, że na tym stanowisku
    w tym banku mogą jej max. zaoferować 1200 zł. brutto/m-c (pełny etat).
    Dziewczyna z 5-letnim doświadczeniem pracy w banku i wyższym wykształecniem.
    Oczywiście odmówiła, ale zmarnowała masę czasu na dojazdy (40 km).
    Nie szanuje się czasu kandydatów. W ogóle się nie szanuje kandydatów.

    Bez komentarza.

    --
    Jacek Wojaczyński

    E-mail: http://cerbermail.com/?DYfRj6emBv

  • 153. Data: 2006-06-08 12:58:43
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    > http://londynek.net/ogloszenia/item-ogl?item_id=1415
    664

    No nie przy jedzeniu!

    ;-)

    sz.

  • 154. Data: 2006-06-08 13:51:56
    Od: "frykow" <f...@w...pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):
    > To jest post wyważający otwarte drzwi. Nie wnosi on nic nowego. Mówi o
    > banałach. Dziwnym trafem jednak owych banałów wielu nie chce zauważyć.
    > pozdr.
    > m. (znudzony i zdegustowany)

    Zgadza się i basta! Dziękuję za sensowny głos.

    pozdr
    Frykow

  • 155. Data: 2006-06-08 14:12:03
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 7 Jun 2006 11:11:07 +0000 (UTC),
    Jolanta Pers <j...@g...pl> screamed:

    Do tego służy szyfrowanie asymetryczne.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 16:11:43 user up 11001 days, 4:06, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Backup not found: A)bort, R)etry, M)assive heart failure?

  • 156. Data: 2006-06-08 15:04:22
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    (...)
    > W polu nadawca czesto widzę teksty w stylu:
    > pryszczyk77@coś.tam.pl
    > fernandez@.....
    > fajna_laska@....
    > gruby@...

    I prawidłowo. Wysłałem kiedyś do Bardzo Poważnej Firmy Bardzo Poważny Mail
    (nie w sprawie pracy), z darmowego konta (no, może nie aż takiego jak wyżej),
    które od dłuższego czasu miałem wolne od spamu. Jak pewnie się domyślasz po
    krótkim czasie konto zalała fala śmieci. Bo w BPF pewnie jakiejś
    profesjonalisce forwardneło się coś gdzieś przypadkiem do znajomych, albo BPF
    ma syf w komputerach. Więc może i lepiej, że konto było jakie było :)
    BTW: niekoniecznie zgadzając się z krytycznymi uwagami przedpiśców, muszę
    stwierdzić, że się im nie dziwię - żałosne pierdzielniki zwące się firmami
    (Firmami ? Nie za nisko tytułuję ?) też czasem potrzebują ludzi i
    przeprowadzają adekwatne do swego poziomu rekrutacje. Zdaje się, że w
    niniejszej dyskusji ktoś próbował pokazać to na przykładzie...

    pozdrawiam
    entrop3r

  • 157. Data: 2006-06-08 15:53:23
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > przeprowadzają adekwatne do swego poziomu rekrutacje. Zdaje się, że w
    > niniejszej dyskusji ktoś próbował pokazać to na przykładzie...

    i te żałosne pierdzielniki generują 70% PKB w Polsce i zatrudniają
    proporcjonalny odsetek pracowników.
    Co zatem uważasz za firmę, pracodawcę lub obiekt godny zainteresowania
    waszej cesarskiej mości?
    Polska firma - żałosny pierdzielnik.
    Korporacja - człowiek jest tam pionkiem, liczą się tylko wyniki.
    Instytucja/urządz państwowy - kliki koterie i niskie zarobki.

    Jaki masz wybór? Możesz założyć własną firmę i samemu zwiększyć liczbę
    żałosnych pierdzielników.

    Nie rozumiem pretensji o zalanie spamem twego konta. Firma jest temu winna ?
    Przecież w firmach pracują ludzie i to oni a nie firmy przetwarzają
    informacje.
    Firma nie odpowiada za poczynania pracownika w akresie banalnych czynności
    nie związanych z interesami firmy.

    Powodzenia
    --
    Jackare

  • 158. Data: 2006-06-08 16:41:49
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > Ale jakoś dziwne jest to, że kandydaci po raz kolejny spuszczeni na
    > drzewo, po raz kolejny krytykują wewnętrzne kryteria rekrutacyjne
    > jakiejś firmy.

    Bo większość kandydatów na różne stanowiska jest święcie przekonana, że etat z
    godziwym zarobkiem należy się obywatelowi jak psu buda na zimie i sprzedawanie
    siebie jest dla nich czynnością hańbiącą.

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 159. Data: 2006-06-08 20:56:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > In the darkest hour on Wed, 7 Jun 2006 11:11:07 +0000 (UTC),
    > Jolanta Pers <j...@g...pl> screamed:
    >>

    > Do tego służy szyfrowanie asymetryczne.

    Do tego trzeba niestety przekonać drugą stronę :(

    p. m.

  • 160. Data: 2006-06-08 21:27:36
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    Roznica jest w
    > ilosci miejsca na maile... zona lubi kolekcjonowac maile i miec do nich
    > dostep z kazdego miejsca, to ma duza skrzynke, ja sciagam zawsze
    > wszystko na domowy komputer i kasuje na serwerze, wiec wieksza skrzynka
    > nie jest mi potrzebna...

    Hehe... ja na firmowej mam 30 MB, na platnej mam 20 MB, a na bezplatnej
    1000 MB.. :) - i gdzie tu logika...?? ;)