PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    From: Jacek Wojaczyński <k...@a...w.sigu.invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Date: Thu, 8 Jun 2006 12:20:22 +0000 (UTC)

    Krzysztof Stachlewski napisal(a):

    > A czy wyście (rekruterzy), za przeproszeniem, ocipieli z tym LM?

    Tak szczerze mówiąc, to też uważam, że wymaganie LM do _każdej_ składanej
    oferty jest, delikatnie mówiąc, bez sensu. Ot, zwykła przesada.

    No, ale w Polsce się bardzo dużo wymaga od pracownika.

    Znam pewną panią prezes, która się chwaliła faktem, iż zatrudniona
    u niej sprzątaczka ma wyższe wykształcenie...

    Druga sprawa, która mi się nie podoba w polskich ogłoszeniach
    z ofertami pracy to brak informacji na temat ewentualnych zarobków.
    Nie wiem - mogliby chociaż orientacyjnie podawać albo widełki jakieś.

    Znam dziewczynę, której dwa razy zawracali głowę... W końcu przyjechała - już
    na drugą rozmowę kwalifikacyjną, gdzie się dowiedziała, że na tym stanowisku
    w tym banku mogą jej max. zaoferować 1200 zł. brutto/m-c (pełny etat).
    Dziewczyna z 5-letnim doświadczeniem pracy w banku i wyższym wykształecniem.
    Oczywiście odmówiła, ale zmarnowała masę czasu na dojazdy (40 km).
    Nie szanuje się czasu kandydatów. W ogóle się nie szanuje kandydatów.

    Bez komentarza.

    --
    Jacek Wojaczyński

    E-mail: http://cerbermail.com/?DYfRj6emBv