PracaGrupypl.praca.dyskusjeTesty na inteligencje › Re: Testy na inteligencje
  • Data: 2003-05-02 08:27:52
    Temat: Re: Testy na inteligencje
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > w dobrze napisanym tescie, przez fachowca, WYZEJ TEGO CO JESTES NIE
    > PODSKOCZYSZ.
    >
    > notabene ja nie rozumiem po co mialbys? uwazasz, ze jak dostanies
    > prace bo komus sie wydawalo, ze jestes einstein, to co - pociagniesz
    > dlugo bo bedzie umial takie zadania realizowac, jak einstein?
    >
    > zastanow sie czlowieku.
    > po co oszukiwac? oszukasz, dostaniesz prace na miesiac czy dwa i
    > wylecisz z hukiem.
    > na co ci to?
    >
    > --
    > Nina Mazur Miller
> [...]
    Po pierwsze jak byś sie tym interesował to byś wiedział ze jest kilka rodzajów
    osobowości i nie każdy zda dobrze test na inteligencj dotyczący inteligencji
    logicznio-matematycznej.Ja juz długo pracuje i sprawdziłam sie w tej pracy.A to
    jest wymysł jakiegoś palanta.Napisałam ciekwwe pomysły a nbie jakies pierdoły
    jak nie masz nic ciekwego do napisania na ten temat to nie pisz.
    Magda