PracaGrupypl.praca.dyskusjeTermin wypowiedzenia : uwaga dość newralgiczny punkt złożenia !! [POMOCY] › Re: Termin wypowiedzenia : uwaga do?ć newralgiczny punkt złożenia !! [POMOCY]
    From: "spider" <s...@l...warszawa.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Termin wypowiedzenia : uwaga do?ć newralgiczny punkt złożenia !!
    [POMOCY]
    Date: Sun, 23 Jun 2002 21:34:06 +0200

    "Marek A. Czepil" wrote:
    > Z góry zaznaczam - nie jest to odpowiedź fachowca, ale miałem podobny
    > przypadek i szczera rozmowa z pracodawcą załatwiła wszystko. Delikatnie
    > dałem mu do zrozumienia, że pożytek ze mnie w okresie wypowiedzenia,
    > będzie żaden (nawet chyba padło słowo "zwolnienie"). Doszliśmy więc do
    > wniosku, że najlepiej jesli cały okres wypowiedzenia będę miał płatny i
    > nie będę musiał przychodzić do pracy. A w tym czasie rozpocząłem już
    > nową pracę...

    To trafiłeś na mało rozgarnietego pracodawcę. Rozumiem, żeby się zgodził na
    skrócenie terminu wymówienia, ale jeżeli przy normalnym terminie płacił Ci
    za NIC to wyszedł na zwykłego frajera. Przecież nawet mało pożyteczny
    pracownik jest bardziej użyteczny, niż żaden. Przyznam, że w temacie prawa
    pracy jestem zielony to na logikę pracodawca musi mieć możliwość wymówić
    pracę pracownikowi, który uchyla się od wykonywania swoich obowiązków
    służbowych - to na wypadek, gdybyś przy "przymusowej" pracy unikał
    wykonywania swoich czynności jak to zasugerowałeś.

    spider