PracaGrupypl.praca.dyskusje › Termin w UP

  • 1. Data: 2003-08-31 16:11:07
    Temat: Termin w UP
    Od: "MJ23" <e...@w...pl>

    Zarejestrowalem sie w UP jako absolwent i mam ustalony termin nastepnego
    spotkania (obowiazkowe spotkanie abym nie stracil statusu bezrobotnego), ale
    w tym dniu chcialbym wyjechac i chcialem sie zapytac czy moge przelozyc
    termin tego spotkania, czy sa jakies konsekwencje takiego przelozenia, kiedy
    musze to zglosic i o ile dni moge przesunac termin.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-08-31 16:46:04
    Temat: Re: Termin w UP
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    tylko zwolnienie lekarskie , albo pogrzeb cie usprawiedliwia inaczej tracisz
    zasiłek i ubezpieczenie

  • 3. Data: 2003-08-31 17:02:15
    Od: "MJ23" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > tylko zwolnienie lekarskie , albo pogrzeb cie usprawiedliwia inaczej
    tracisz
    > zasiłek i ubezpieczenie

    Ale wczesniej nie mozna tego przelozyc ???

  • 4. Data: 2003-08-31 17:07:59
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    > ale w tym dniu chcialbym wyjechac i chcialem sie zapytac czy moge
    > przelozyc termin tego spotkania.

    Wszystko zależy od tego, jaki humor będzie miał pan urzędnik (pani
    urzędniczka) w urzędzie pracy. Z podobną sytuacją zetknąłem się w lipcu.
    Termin miałem wyznaczony 17 lipca, ale 15 lipca byłem w urzędzie załatwiając
    zupełnie inną sprawę (szkolenie) i zaproponowałem "odhaczenie" obecności z
    2-dniowym wyprzedzeniem. Trochę kręcili nosem, mówiąc, że maksymalnie można
    załatwić to dzień przed, ale skuteczna argumentacja pomogła.
    Spróbuj zatem udać się do urzędu kika dni wcześniej i wyjaśnić jak sprawa
    stoi. Życzę powodzenia.

    Kasper
    mail to: f...@o...pl
    ======================

  • 5. Data: 2003-09-01 06:33:11
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > tylko zwolnienie lekarskie , albo pogrzeb cie usprawiedliwia inaczej
    tracisz
    > zasiłek i ubezpieczenie

    No nie przesadzaj!!!! Trzeba isc grzecznie dzien czy dwa wczesniej do pani
    biurwy w urzędzie grzecznie wyjaśnić o co chodzi wziąć podpis umówićsię na
    następne spotkanie i jechać gdzie Cie oczy poniosą ;))

    pozdrawiam

    --
    wondol
    GG 2648917

    ---

  • 6. Data: 2003-09-01 07:40:10
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > tylko zwolnienie lekarskie , albo pogrzeb cie usprawiedliwia inaczej
    tracisz
    > zasiłek i ubezpieczenie
    Bzdura. Możesz przełożyć wyznaczony termin z powodu wyjazdu. Idziesz
    wcześniej do urzędu i wyjaśniasz, że nie możesz stawić się w określonym
    terminie i podajesz termin wyjazdu. Urząd na miejscu wyznaczy Ci drugi,
    zbliżony termin. Masz prawo wyjechać.
    Uwaga! Za brak gotowości do pracy w terminie, w którym będziesz na
    wyjeździe, za okres ten nie otrzymasz zasiłku. Oznacza to, że jeśli
    przysługuje Ci zasiłek i wyjeżdzasz np. na tydzień, to najbliższy zasiłek
    będzie pomniejszony o adekwatną kwotę, ale - dla równowagi - cały maksymalny
    okres, na jaki przysługuje Ci zasiłek, zostanie o ten tydzień wydłużony.

    Iza

  • 7. Data: 2003-09-01 11:26:58
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał w wiadomości

    > będzie pomniejszony o adekwatną kwotę, ale - dla równowagi - cały
    maksymalny
    > okres, na jaki przysługuje Ci zasiłek, zostanie o ten tydzień wydłużony.
    Przepraszam za wprowadzenie w błąd - okres wyjazdu odlicza się od zasiłku.
    Podaj taki termin wyjazdu, żebyś jak najmniej stracił. Wyjechać możesz na
    maksymalnie 29 dni. Wyjazd musisz zgłosić w UP osobiście co najmniej 1 dzień
    przed terminem stawienie się.

    Iza

  • 8. Data: 2003-09-01 11:57:10
    Od: "MJ23" <e...@w...pl>

> [...]
    > Podaj taki termin wyjazdu, żebyś jak najmniej stracił. Wyjechać możesz na
    > maksymalnie 29 dni. Wyjazd musisz zgłosić w UP osobiście co najmniej 1

    Dzieki za info. juz zalatwilem :) a zasilku i tak nie dostaje wiec to nie
    jest problem :)
    Pozdrawiam i dzekuje ;)

  • 9. Data: 2003-09-01 12:00:40
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Boshe, czytajcie, przeciez napisal, ze absolwent, wiec jakim cudem ma dostac
    zasilek?

    Sasza

  • 10. Data: 2003-09-01 16:10:06
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

> [...]

    maksymalny
    > okres, na jaki przysługuje Ci zasiłek, zostanie o ten tydzień wydłużony.

    Tu chyba ten problem nie istnieje bo absolwentom nie przysługuje prawo do
    zasiłku

    pozdrawiam

    wondol

    ---