PracaGrupypl.praca.dyskusje › Termin rozwiązania umowy ze strony pracownika

  • 1. Data: 2004-11-09 16:35:06
    Temat: Termin rozwiązania umowy ze strony pracownika
    Od: "Carlos" <c...@N...pl>

    Czesc

    Mam podpisana umowe o prace na czas okreslony.
    Termin wypowiedzenia z kazdej strony wynosi 14 dni.
    Jesli wrecze bossowi wypowiedzenie jutro (10 XI),
    to ostatnim dniem mojej pracy bedzie 24 czy 25 XI?
    Dzieki za odpowiedz.

    --
    Carlos

  • 2. Data: 2004-11-09 16:43:46
    Od: "Carlos" <c...@N...pl>

    I jeszcze gdyby ktos mogl napisac jakie informacje musze
    zawrzec w tym pismie.

    dzieki
    --
    Carlos

  • 3. Data: 2004-11-09 17:33:53
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    ja cos czytalem ze pierwsza sobota po 14 dniach.

  • 4. Data: 2004-11-09 17:39:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 9 Nov 2004 17:35:06 +0100, "Carlos"
    <c...@N...pl> zakodował:

    >Termin wypowiedzenia z kazdej strony wynosi 14 dni.
    >Jesli wrecze bossowi wypowiedzenie jutro (10 XI),
    >to ostatnim dniem mojej pracy bedzie 24 czy 25 XI?

    27 XI
    KP
    § 2^1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmuj?cy tydzień lub
    miesi?c albo ich wielokrotno?ć kończy się odpowiednio w sobotę lub w
    ostatnim dniu miesi?ca.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2004-11-10 11:48:13
    Od: "PRADO" <p...@b...com.pl>

    Czyli niewazne czy 10 czy 11 czy 12. Musisz pracować ten tydzień do końca i
    nastepne 14 dni czyli do 27 XI