PracaGrupypl.praca.dyskusje › HANDLOWIEC

  • 1. Data: 2004-11-09 15:48:20
    Temat: HANDLOWIEC
    Od: j...@o...pl

    wyslij meila a dostaniesz szczegóły

  • 2. Data: 2004-11-09 16:27:05
    Temat: Re: HANDLOWIEC
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    j...@o...pl wrote:
    > wyslij meila a dostaniesz szczegóły

    wyślij to jeszcze raz, a dostaniesz instalkę XP-ka na "meil"

    --
    ra.y

  • 3. Data: 2004-11-09 17:52:45
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    Artur R. Czechowski wrote:

    > Zgłosiłeś go do abuse onetu?

    Już dawno. A co?

    --
    ra.y

  • 4. Data: 2004-11-09 17:52:57
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-09, Ra.Y <r...@w...pl> wrote:
    > wyślij to jeszcze raz, a dostaniesz instalkę XP-ka na "meil"
    Zgłosiłeś go do abuse onetu?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Dzisiaj odbywał się tylko pojedynek Pigułki z naleśnikiem, którego upolowała
    i próbowała zabić; przez długi czas wydawało sie, że naleśnik wygra, ale

  • 5. Data: 2004-11-09 17:57:20
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-09, Ra.Y <r...@w...pl> wrote:
    > Już dawno. A co?
    Z ciekawości pytam :) Pewnie nie zareagowali?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [...] ja też od czasu do czasu kupuję w knajpie małże tylko po to,
    żeby jeszcze raz się przekonać, że nadal ich nie lubię ;)

  • 6. Data: 2004-11-09 17:59:11
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    Artur R. Czechowski wrote:

    > Z ciekawości pytam :) Pewnie nie zareagowali?

    Jak widać nie :)

    pozdr
    --
    ra.y