PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż z urzędu pracy

  • 1. Data: 2004-11-09 16:25:29
    Temat: staż z urzędu pracy
    Od: "M.P" <s...@w...pl>

    witam mam pytanie czy jeżeli podejmuję się stażu z UP to liczy mi się do lat
    pracy?
    Czy w przypadku znalezienia sobie w tym czasie normalnej pracy mam prawo
    przerwać staż?

  • 2. Data: 2004-11-10 06:31:44
    Temat: Re: staż z urzędu pracy
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    Hi!!!

    On Tue, 9 Nov 2004 17:25:29 +0100, "M.P" <s...@w...pl> wrote:

    >witam mam pytanie czy jeżeli podejmuję się stażu z UP to liczy mi się do lat
    >pracy?

    NIe - to nie jest umowa o pracę, nie ma składek na Fundusz Pracy,
    itp....

    >Czy w przypadku znalezienia sobie w tym czasie normalnej pracy mam prawo
    >przerwać staż?

    Zanim zadasz kolejny raz to samo pytanie sprawdź czy nie było
    odpowiedzi wcześniej...

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 3. Data: 2004-11-10 11:00:50
    Od: "M.P" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:kad3p05tj8iqbq92mpu4vj07optgocha88@4ax.com...

    Czy w przypadku znalezienia sobie w tym czasie normalnej pracy mam prawo

    > Zanim zadasz kolejny raz to samo pytanie sprawdź czy nie było
    > odpowiedzi wcześniej...

    A ty mogłbyś odpoweidzieć i byłby spokój :)

  • 4. Data: 2004-11-10 13:05:33
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    On Wed, 10 Nov 2004 12:00:50 +0100, "M.P" <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Czy w przypadku znalezienia sobie w tym czasie normalnej pracy mam prawo

    >A ty mogłbyś odpoweidzieć i byłby spokój :)

    A Ty jutro znowu zadasz to samo pytanie?

    Przecież odpowiedziałełem na nie..

    3m się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 5. Data: 2004-11-10 15:36:20
    Od: "M.P" <s...@w...pl>

    tak specjalnie tobie zadam dokładnie to samo pytanko na prywatną wiadomość

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:7f44p0dnu5r5a6sadrbom2cct3c0km5fh0@4ax.com...

  • 6. Data: 2004-11-10 21:35:53
    Od: "d k" <d...@g...pl>

    M.P <s...@w...pl> napisał(a):

    > witam mam pytanie czy jeżeli podejmuję się stażu z UP to liczy mi się do lat
    > pracy?

    Gdy odbywasz staż to pobierasz z tego tytułu zasiłek dla stażystów (mniejsza o
    nazwe). Od tego zasiłku jest odprowadzana składka na Zus więc ten okres liczy
    się do stażu pracy (okres zasiłku dla bezrobotnych też sie wlicza).

    > Czy w przypadku znalezienia sobie w tym czasie normalnej pracy mam prawo
    > przerwać staż?

    jak najbardziej

  • 7. Data: 2004-11-11 11:21:50
    Od: "Gosia" <M...@p...onet.pl>

    Użytkownik "d k" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    liczy
    > się do stażu pracy (okres zasiłku dla bezrobotnych też sie wlicza).

    Sprostuje.Okres ten wlicza sie do stazu emerytalno rentowego, mozna ten czas
    uwzglednic jako doswiadczenie zawodowe, ale nie ma tu stosunku pracy, wiec
    okres ten nie wlicza sie na przyklad do stazu urlopowego czy do stazu pracy
    wymaganego w niektorych zawodach, co z reszta jest pozniej napisane na
    zaswiadczeniu z Urzedu Pracy.
    Pozdrawiam Gosia