PracaGrupypl.praca.dyskusje › Telepraca

  • 1. Data: 2003-08-01 13:16:58
    Temat: Telepraca
    Od: "alienator" <a...@h...pl>

    Witam
    Jestem absolwentem inforamtyki. W moim regionie bardzo ciężko o pracę, ale
    ostatnio coraz więcej ofert dotyczy tzw. pracy zdalnej. Skierowana ona jest
    głównie, właśnie do inforamtyków, którzy moga ją wykonywać u siebie w domu,
    przy swoim komputerze. W związku z tym mam pytanie czy warto podejmować się
    takiego zajęcia, na co uważać przy tego typu ofertach, jak wyglądają sprawy
    dotyczące zapłaty, wystawienia faktury etc.? A może jest jeszcze coś, na co
    warto zwrócić uwagę, a o czym nie wiem?
    pozdr

  • 2. Data: 2003-08-01 13:47:25
    Temat: Re: Telepraca
    Od: gembon <g...@o...pl>

    Użytkownik alienator napisał:

    > Witam
    > Jestem absolwentem inforamtyki. W moim regionie bardzo ciężko o pracę, ale
    > ostatnio coraz więcej ofert dotyczy tzw. pracy zdalnej. Skierowana ona jest
    > głównie, wła?nie do inforamtyków, którzy moga jš wykonywać u siebie w domu,
    > przy swoim komputerze. W zwišzku z tym mam pytanie czy warto podejmować się
    > takiego zajęcia, na co uważać przy tego typu ofertach, jak wyglšdajš sprawy
    > dotyczšce zapłaty, wystawienia faktury etc.? A może jest jeszcze co?, na co
    > warto zwrócić uwagę, a o czym nie wiem?
    > pozdr

    -----------

    Na pewno podpisac umowe, w ktorej jasno beda okreslone warunki na
    ktorych bedziesz pracowal. Plus dodatkowo polecam dokladny wywiad co do
    firmy - jakim jest platnikiem, czy to nie jest firma krzak etc. No i
    dodatkowo nie robic nic na poczatku na odleglosc tylko wybrac sie do
    siedziby firmy i pogadac z prezesem o tym czym mialbys sie zajmowac.

    gembon

    --
    Borys Ivanowicz Gembon
    www: http://www.gembon.prv.pl

  • 3. Data: 2003-08-01 17:05:55
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Moge Ci opowiedziec o moich doswiadczeniach ze studiem opracowan filmow,
    prywatnym. Tlumaczylem w domu filmy przesylane mi na kasetach, tlumaczenie
    przesylalem mailem a kasety pocztexem. Umowa byla na emaili i to wsio. Ja
    dbalem o jakosc i terminy, oni o platnosci i ich terminowosc i wszystko
    przez caly okres wspolpracy odbywalo sie O.K Nawet bez ponaglen, juz po
    zakonczeniu wspolpracy przeslali mi odpowiedni PIT. Zlecenie znalazlem przez
    net i nigdy u nich nie bylem. Faktury wysylalem poczta. Trwalo to 1,5 roku,
    potem musialem wyjechac z kraju. IMHO jesli duze zlecenie jednostkowe mozna
    i trzeba negocjowac zaplaty czesciowe co zmniejsza ryzyko. To byla umowa o
    dzielo bo byly prawa autorskie (50 % kosztow uzyskania).

    pozdrawiam wybuchowo
    t.

  • 4. Data: 2003-08-02 07:22:54
    Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl>