PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Telefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2006-08-24 09:01:49
    Temat: Re: Telefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Aug 2006 01:32:06 +0200, szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    w <eciomn$9hu$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Użytkownik " leszek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A to swiadczy tylko o tobie. Ja na przyklad wysoko cenie okazanie szacunku
    > dla mojego czasu poprzez danie mi mozliwosci odpowiedzi w czasie kiedy
    > bedzie to _dla_mnie_ wygodne.

    Pitolenie.
    Możliwość udzielenia odpowiedzi w czasie kiedy jest to dlaciebie wygodne
    masz _zawsze_.
    Bo pytanie zostało zadane podczas rozmowy kwalifikacyjnej: "Zatrudnicie
    mnie?", i pytający czeka na oppowiedź.

    Telefon jest sposobem jakiegoś wydobycia tej odpowiedzi, bo mail to
    jednak okreslony klawisz.

    Niestety regułą jest, że firma nie odpowiada, albo odpowiada po 3
    miesiącach na przykład (ciekawe, czy ktoś się zastanawia, czy
    przepytywany jeszcze żyje, albo z czego).
    I obie możliwości: brak odpowiedzi albo po kilku miesiącach są niestety
    brakiem szacunku dla osoby, która na tej rozmowie była. Ja wolałbym się
    od razu dowiedzieć, że odpadłem, niż przez miesiąc sprawdzać maila albo
    trzymać komórkę w łapie z głupią nadzieją, że może oddzwonią.

    > sz.

    ja czyli jakub
    Revoke.