PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Telefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2006-08-24 07:37:36
    Temat: Re: Telefon do pracodawcy po rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "yig" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Immona" <c...@n...gmailu> wrote in message
    news:ecjgaj$5mo$1@inews.gazeta.pl...

    > Masz racje w przypadku osoby, ktorej jedynym i glownym zajeciem jest
    > rekrutacja, ale to sie zdarza rzadko w polskich firmach.

    [..]

    > Ludzie, ktorzy maja mnostwo waznych spraw na glowie.

    E, tam nic tak nie przyspiesza okresu rekrutacji jak zapytanie po jakims
    tygodniu
    dwoch z jednoczesnym poinformowaniem ze ma sie kontroferty najlepiej
    minimum ze dwie... (no ale wpierw lepiej te kontroferty zorganizowac :)
    A jak sie wktos zaczyna wsciekac kiedy zadaje wazne pytanie to juz wiem
    ze nie mam ochoty na wspolprace z dupkiem bo jak bede pytal
    o witalne info na temat projektu to sytuacja bedzie podobna...

    yig