PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tancerki,piosenkarki,hostessy/Japonia

  • 1. Data: 2002-03-27 20:33:57
    Temat: Tancerki,piosenkarki,hostessy/Japonia
    Od: "ZAC" <p...@o...gda.osk.pl>

    Poszukujemy:
    - tancerek (ewentualnie dziewczyn utanecznionych)
    - piosenkarek
    - hostess
    na 6-miesięczny kontrakt do Japonii.

    8 kwietnia 2002 roku odbędzie się casting z udziałem kontrahentów
    japońskich.

    Wymagania:
    -doświadczenie zawodowe
    -miła prezentacja
    -znajomość języka angielskiego (przynajmniej konwersacyjnie)
    -ważny paszport
    -wiek: 18-25 lat

    Organizatorem jest firma działająca na rynku japońskim 8 lat i mająca bardzo
    dobre rekomendacje z ambasady japońskiej.

    Kontrakty są firmowane przez stronę japońską, która występuje o imienne
    pozwolenie na pracę w Japonii. Strona japońska zapewnia przelot,
    zakwaterowanie i wyżywienie podczas całego kontraktu. Pensja netto ok. 900$
    na miesiąc.

    Kontakt: j...@o...gda.osk.pl
    Tel: 0 602-39-89-88

  • 2. Data: 2002-03-28 01:33:09
    Temat: Re: Tancerki,piosenkarki,hostessy/Japonia
    Od: "Vas" <a...@i...net.pl>

    "ZAC" <p...@o...gda.osk.pl> wrote in message
> [...]
    > pozwolenie na pracę w Japonii. Strona japońska zapewnia przelot,
    > zakwaterowanie i wyżywienie podczas całego kontraktu. Pensja netto ok.

    Przepraszam ale co oznacza dziewczyny utanecznione ?

    Adam

  • 3. Data: 2002-03-29 18:08:55
    Od: Michal 'CeFeK' Nazarewicz <n...@n...pl>

    On Wed, 27 Mar 2002 21:33:57 +0100, "ZAC" <p...@o...gda.osk.pl>
    wrote:

    >-miła prezentacja

    Czymże jest "miła prezentacja"?

  • 4. Data: 2002-04-02 13:18:16
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Vas" <a...@i...net.pl> wrote in message

    > Przepraszam ale co oznacza dziewczyny utanecznione ?

    Hmm ... rozumiesz no - dwa ptaszki, dwie pszczolki ... Chociaz nie - u
    pszczol to chyba jest truten ... :-)

  • 5. Data: 2002-05-10 06:37:42
    Od: "Tadeusz Kowalski" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > pozwolenie na pracę w Japonii. Strona japońska zapewnia przelot,
    > zakwaterowanie i wyżywienie podczas całego kontraktu. Pensja netto ok.

    Hm, jakby to powiedziec? W Japonii, to 900$ zarabia robotnik w fabryce na
    taśmie w mniej więcej tydzień!!!
    "Tancerki" mają odpowiednio więcej!!! Dodam tylko, że kiedy polska firma
    wysyła pracownika na delegację
    do japoni, to dieta wynosi prawie 70$ dziennie. Łatwo policzyć 70$ * 30dni =
    2100$ diety. Jak to się ma do 900$???
    Za te 70$ to się tam poszaleć nie da za bardzo, choć na życie wystarczy!!!!!