PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informacja o stosunku do sluzby wojskowej w cv

  • 1. Data: 2002-03-27 18:48:36
    Temat: Informacja o stosunku do sluzby wojskowej w cv
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jak mozna okrescic w cv po angielsku uregulowany stosunek do sluzby
    wojskowej (kat. A - rezerwa)? Czy w polskim cv pisac, ze przeniesiony do
    rezerwy na podstawie ukonczonej szkoly wyzszej? Jak to ujac? No i czy w
    ogole proponujecie umieszczanie tych informacji w cv? Mysle, ze moze miec to
    znaczenie...
    --
    pozdr
    seb

  • 2. Data: 2002-03-27 20:08:03
    Temat: Re: Informacja o stosunku do sluzby wojskowej w cv
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

> [...]
    >ogole proponujecie umieszczanie tych informacji w cv? Mysle, ze moze miec to
    Chcesz pracować dla wywiadu obcego państwa ?

  • 3. Data: 2002-03-28 01:36:30
    Od: "Vas" <a...@i...net.pl>

    "Seb" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > rezerwy na podstawie ukonczonej szkoly wyzszej? Jak to ujac? No i czy w
    > ogole proponujecie umieszczanie tych informacji w cv? Mysle, ze moze miec

    Totalnie ich to nieobchodzi jaki jest twoj stosunek i do czego. Interesuje
    ich natomiast kwestia: pozwolenie na prace czy takowe posiadasz jesli nie to
    cienko.

    Adam

  • 4. Data: 2002-03-28 17:11:29
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

    > Chcesz pracować dla wywiadu obcego państwa ?

    nie, chociaz - w sumie - czemu nie? :)
    do zwyklego cv zalaczam tez i wersje po angielsku
    jako ze mam ureg. stosunek do sluzby, pomyslalem ze mozna taka inf umiescic
    w cv - chcialem sie spytac grupowiczow co o tym mysla i tyle
    pozdr
    seb
    ps. pw za kodowanie i html po raz 2-gi? :)

  • 5. Data: 2002-03-28 17:13:14
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

    > Totalnie ich to nieobchodzi jaki jest twoj stosunek i do czego. Interesuje
    > ich natomiast kwestia: pozwolenie na prace czy takowe posiadasz jesli nie
    > cienko.
    chyba sie nie zrozumielismy :)))
    przeczytaj pierwszy post jeszcze raz, plz
    pozdr
    seb

  • 6. Data: 2002-04-02 13:39:17
    Od: l...@p...onet.pl (IZI)

    Ja bym sugerowal bys w ogole nie pisal w angielskim cv o stosunku do
    sluzby wojskowej stanie cywilnym, adresie zamieszkania i wielu innych
    niezbyt interesujacych paracodawce rzeczach jakie ludzie zazwyczaj
    umieszczaja na poczatku cv.
    Jedyne z "nietypowych" informacji jakie go moga interesowac to
    pozwolenie o prace, czy jestes palacy ew zainteresowania.
    W wielu krajach nie jest przyjete umieszczanie nawet daty urodzenia,
    zalezy komu chcesz to angielskie cv wyslac.

    IZI

  • 7. Data: 2002-04-02 15:29:47
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > sluzby wojskowej stanie cywilnym, adresie zamieszkania i wielu innych
    > niezbyt interesujacych paracodawce rzeczach jakie ludzie zazwyczaj

    i o to wlasnie chodzilo :)
    dzieki
    pozdr
    seb