PracaGrupypl.praca.dyskusje › Takie małe pytanko :o)

  • 1. Data: 2004-07-08 19:30:27
    Temat: Re: Takie małe pytanko :o)
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Vittoria <v...@p...pl> zapodał(a):
    > Witam
    >
    > Mam pytanie :) Pewnie banalne i w ogóle
    > oczywiste i jak mogę takich rzeczy nie
    > wiedzieć, ale cóż :o)
    >
    > Otóż: Ile mam czasu na zarejestrowanie się
    > jako bezrobotna, jeśli 28.06 obroniłam pracę?

    a ja mam takie małe pytanko: w czym jest problem,
    aby Pani magister pracować zaczeła ?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2004-07-08 19:31:25
    Temat: Takie małe pytanko :o)
    Od: "Vittoria" <v...@p...pl>

    Witam

    Mam pytanie :) Pewnie banalne i w ogóle
    oczywiste i jak mogę takich rzeczy nie
    wiedzieć, ale cóż :o)

    Otóż: Ile mam czasu na zarejestrowanie się
    jako bezrobotna, jeśli 28.06 obroniłam pracę?

    ..:: Vittoria ::..

  • 3. Data: 2004-07-08 19:32:37
    Od: "Vittoria" <v...@p...pl>

    > Otóż: Ile mam czasu na zarejestrowanie się
    > jako bezrobotna, jeśli 28.06 obroniłam pracę?

    chodzi oczywiście o prace mgr. Nie wiem
    czy to robi różnice czy nie :)

    ..:: Vittoria ::..

  • 4. Data: 2004-07-08 19:36:34
    Od: "Vittoria" <v...@p...pl>

    Szukać szukam pracy. Nie mam zamiaru siedzieć
    na 4 literkach :oP

    Ja po prostu chciałabym się dowiedzieć.
    Od nadmiaru wiedzy głowa nie boli :oP
    Podobno ;o)

  • 5. Data: 2004-07-08 19:50:09
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Vittoria w news:cck7a5$e01$1@pepin.polanet.pl napisał(a):

    > Otóż: Ile mam czasu na zarejestrowanie się
    > jako bezrobotna, jeśli 28.06 obroniłam pracę?

    To zalezy jak dlugo bedzie istniala instytucja UP lub kiedy nabierzesz na
    to ochoty ;-) Nie ma obowiazku rejestrowania sie. Jesi nie masz dochodow i
    chcesz sie zarejestrowac, to sie rejestrujesz. Jesli nie masz dochodow, a
    chcesz sie zarejestrowac - rejestrujesz sie. Jesli masz dochody - nawet
    gdybys chciala to sie zarejestrowac nie mozesz... chyba, ze sie myle :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2004-07-09 04:56:39
    Od: "Przemek Kotowski" <g...@p...onet.pl>

    > a ja mam takie małe pytanko: w czym jest problem,
    > aby Pani magister pracować zaczeła ?

    Bo baranie o pracę jest ciężko. Jak się nie ma znajomości to nawet latami
    można szukać.

    Pozdrawiam
    PRzemek

  • 7. Data: 2004-07-09 07:05:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 8 Jul 2004 21:50:09 +0200, Greg napisał(a):

    > To zalezy jak dlugo bedzie istniala instytucja UP lub kiedy nabierzesz na
    > to ochoty ;-) Nie ma obowiazku rejestrowania sie. Jesi nie masz dochodow i

    Zapominasz o ubezpieczeniu zdrowotnym...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 8. Data: 2004-07-09 07:25:27
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "Vittoria" <v...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiedzieć, ale cóż :o)
    >
    > Otóż: Ile mam czasu na zarejestrowanie się
    > jako bezrobotna, jeśli 28.06 obroniłam pracę?

    jeśli nie masz żadnych dochodów, a chcesz mieć tzw. "darmowe ubezpieczenie"
    to jak najszybciej!!

    pozdr
    Krzysiek

  • 9. Data: 2004-07-09 08:22:15
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Przemek Kotowski zapodał(a):
    > Bo baranie o pracę jest ciężko.

    Czemu mnie obrażasz? Byłem po prostu ciekawy, czemu Pani
    pyta się 'jak być bezrobotnym' a nie 'jak znaleźć pracę'.

    > Jak się nie ma znajomo?ci to nawet latami
    > można szukać.

    Znam takich, co chodzą wkurzeni, bo nie wygrali miliona
    w totka... faktem jest, że kuponu nie wysłali...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 10. Data: 2004-07-09 08:23:01
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Vittoria zapodał(a):

    > Szukać szukam pracy. Nie mam zamiaru siedzieć
    > na 4 literkach :oP
    >
    > Ja po prostu chciałabym się dowiedzieć.
    > Od nadmiaru wiedzy głowa nie boli :oP
    > Podobno ;o)