PracaGrupypl.praca.dyskusje › L 4 podczas urlopu.

  • 1. Data: 2004-07-08 15:36:46
    Temat: L 4 podczas urlopu.
    Od: "K.P." <g...@o...pl>

    Podczas urlopu przytrafiło mi się zachorawać. Mam L 4. To jest urlop 3-
    tygodnoiwy i mialem za niego dostac tzw. wczasy pod gruszą. U nas dla
    pracownikow pedagogicznych wlasnie 15 dni roboczych ciągłego urlopu żeby się
    zalapać na te pieniądze. Nie za bardzo wiem czy jak dostarczę do pracodawcy
    zwolnienie czy te pieniądze mi przepadną - 3 tygodni urlopu już nie będę miał.
    Czy po dostarczeniu L 4 urlop automatycznie się przedłuża o ilość dni
    zwolnienia czy nie? Proszę o radę. Dzwoniłem do kadrowej ale ona również na
    urlopie...
    Pozdrawiam..