PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    From: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Date: Thu, 15 Sep 2005 06:58:20 +0000 (UTC)

    Dnia 14.09.2005 Sebastian Rusek <z...@e...pl> napisał/a:
    > Dnia Wed, 14 Sep 2005 15:53:27 +0200, HERAKLES napisał(a):
    >
    > [cut.]

    > No właśnie... i to jest poważny problem. Ja piszę w wymaganiach 'bardzo
    > dobra znajomość sprzętu Cisco' a 80% 'kandydatów' nie ma pojęcia jak
    > przejść do trybu konfiguracji zwykłego routera nie mówiąc już o ustawieniu
    > adresu czy jakichkolwiek umiejętnościach elementarnych. Znakomita większość
    > ludzi przysyłających CV wydaje się nie zauważać tego co jest napisane w
    > wymaganiach.

    Bo większość wymagań jest na wyrost. Było tutaj pare postów jak to
    wymagają od absolwenta 5 lat doświadczenia komercyjnego ;) (tak wiem,
    możliwe, ale mało prawdopodobne)
    Ja zawsze starałem się wysyłać CV tylko gdy spełniałem wymagania, pomimo
    tego, że w wielu serwisach o pracy sugerowali wysyłanie nawet gdy się
    nie spełnia tychże.

    --
    Krzysztof Krasoń