PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-14 13:14:14
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    >uczelnia to Politechnika Radomska (wiem wiem zdaniem wielu nic
    >specjalnego a moim zdaniem niedocenianego) kierunek to Mechanika i
    >Budowa Maszyn a specjalnośc Informatyka Techniczna no a miasto to
    >wiadomo ze Radom bo na przeprowadzke i utrzymanie w Warszawie czy tez
    >na jezdzenie na ewnetualne rozmowy kwalifikacyjne poprostu mnie nie stac

    No to nie masz wyboru - to ty powinienes sie przeprowadzic do innego miasta, a
    nie czekac az jakas firma sie przeprowadzi do Radomia. Albo to zrozumiesz,
    albo dolaczysz do choru frustratow na tej grupie, ktorzy sa wsciekli ze nie
    moga znalezc dobrze platnej pracy w Pegeerze Dolnym.

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl