PracaGrupypl.praca.szukana › TŁUMACZENIA ANGIELSKI!!

  • 1. Data: 2005-10-13 15:25:43
    Temat: TŁUMACZENIA ANGIELSKI!!
    Od: "E B" <l...@g...pl>

    WITAM,

    TŁUMACZE Z I NA ANGIESLKI- TEKSTY, ARTYKUŁY, PISMA O TEMATYCE OGÓLNEJ,
    MARKETINGOWEJ, EKONOMICZNEJ, DOKUMENTY HANDLOWE, LISTY, MEMA.

    MÓJ E-MAIL
    L...@G...PL

  • 2. Data: 2005-10-13 16:24:02
    Temat: Re: TŁUMACZENIA ANGIELSKI!!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    E B napisał(a):

    > TŁUMACZE Z I NA ANGIESLKI- TEKSTY, ARTYKUŁY, PISMA O TEMATYCE OGÓLNEJ,
    > MARKETINGOWEJ, EKONOMICZNEJ, DOKUMENTY HANDLOWE, LISTY, MEMA.

    Tak jak policjantowi nie wypada kraść, tak i tłumaczowi nie wypada
    drzeć się robiąc przy tym literówki.

    Swoją drogą to mogę Ci za free spreznetować poradę marketingową: rób
    ludzikom napisy do divxów, w których na początku i końcu umieścisz
    swoją reklamę ;P

    j.