PracaGrupypl.praca.dyskusjeTELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ? › Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    Date: Fri, 27 Jun 2008 18:27:22 +1200

    "ZASK" <Z...@z...pl> wrote in message
    news:48640123$0$29616$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Bo jest korzystniejsza dla obu stron. I ponieważ sam chciałbym tak
    > pracować :) Nie ma nic lepszego!

    Niekoniecznie. Mam w rodzinie osobe, ktora pracuje tak od kilku lat (praca
    zdalna w pelnym wymiarze godzin dla firmy znajdujacej sie za granica) i ma
    dosyc izolacji. Kontakt na zywo z ludzmi dostarcza pewnej stymulacji, nawet
    jesli nie sa to ludzie, ktorych sie jakos szczegolnie lubi - choc
    jednostkowe potrzeby w tym zakresie sie oczywiscie roznia.

    Poza tym niektorzy pracownicy nie chca telepracy, bo ich to odsuwa od
    polityki biurowej. Ta polityka to niekoniecznie cos negatywnego - w kazdej
    firmie sa nieoficjalne (nie na zwolanym specjalnie zebraniu) dyskusje, jak
    to a tamto zorganizowac, dzielenie sie pomyslami, lobbying za jednym czy
    drugim rozwiazaniem - osoba, ktora przy takich okazjach ma konstruktywny
    wklad, nabija sobie pozytywne punkty u zwierzchnikow i/lub kolegow, a to sie
    potem liczy przy podziale zadan, awansach, negocjacjach o "pojscie na reke"
    w jakiejs sprawie i ogolnej opinii w firmie. Niektorzy ludzie uwazaja, ze
    traca, jesli beda od tego odsunieci i czytalam niedawno artykul, ktory
    omawial wlasnie problem niechetnego nastawienia pracownikow do telepracy z
    tego powodu (nie dotyczylo to Polski).

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl