PracaGrupypl.praca.dyskusjeTELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ? › Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
  • Data: 2008-06-28 22:29:20
    Temat: Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    Od: "ZASK" <Z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro korzystniejsza dla obu stron, to po co jeszcze rząd ma do niej
    > dokładać? Sama się przyjmie.

    To "wsparcie" o którym pisałem przydałoby się na "dobry poczatek", na start.
    Gdyby ta forma się upowszechniła, później pomoc ze strony państwa nie byłaby
    tak potrzebna.

    Chodzi o to żeby rząd NIE zniechęcał do niej pracodawców - a tak jest w
    Polsce i ważne jest żeby uświadomiono pracodawcom czym jest i jakie zalety
    niesie telepraca. Wysłałem jakieś 2-3 lata temu kilkadziesiat CV do firm z
    pytaniem czy dopuszczają telepracę i dostałem kilkanaście odpowiedzi, że nie
    wiedzą co to jest i proszą o wytłumaczenie :)