PracaGrupypl.praca.dyskusjeTELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ? › [OT - telekomunikacja] Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
  • Data: 2008-06-28 10:19:41
    Temat: [OT - telekomunikacja] Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    "Immona" <c...@n...gmailu> wrote in message
    news:g4500v$kv9$1@inews.gazeta.pl...

    > "Mich@l" <k...@t...cy> wrote in message

    > Sa - w duzej czesci USA, w Kanadzie, w Nowej Zelandii, podejrzewam, ze
    > takich krajow jest wiecej, ale musialabym poszukac listy, ale o tych
    > wymienionych wiem.

    Probowalam wygooglac pelna liste, niestety zapytania w wyszukiwarkach na ten
    temat sa strasznie zaspamowane ofertami tanich/darmowych polaczen i nie chce
    mi sie przez to przedzierac, ale pojedynczo znalazlam jeszcze Kuwejt, Hong
    Kong i Rosje (sic!).

    Oczywiscie nie jest to "darmowy obiad", bo placi sie abonament i w praktyce
    sa to nieograniczone rozmowy lokalne wliczone w cene abonamentu. Z tym, ze
    te abonamenty nie sa z tego powodu jakos szczegolnie drozsze niz w PL.
    Najtansze abonamenty w Nowej Zelandii i Polsce (nie wliczam tepsowskiej
    specjalnej oferty dla odbiorcow pomocy spolecznej) to 42 dolary i 50
    zlotych, odpowiednio ~0,015 (NZ) i ~0,016 (PL) srednich miesiecznych
    zarobkow, wiec praktycznie bez roznicy. Kto chce, moze sobie poszukac inne
    kraje, ale mocno bym sie zdziwila, gdyby gdzies abonament z darmowymi
    lokalnymi byl znaczaco wyzszy w stosunku do srednich zarobkow niz w PL, bo
    to, ze Tepsa zdziera w sposob wyrozniajacy sie w skali swiata (jesli chodzi
    o impulsy) to fakt powszechnie znany.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl