PracaGrupypl.praca.dyskusje › TELECOMM SYSTEMS - ktos sie tam zatrudnil?

  • 1. Data: 2002-01-14 18:45:48
    Temat: TELECOMM SYSTEMS - ktos sie tam zatrudnil?
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Od kilku miesiecy dosc systematycznie powtarzaja sie na pl.praca.oferowana
    oferty pracy na kilku stanowiskach w firmie TELECOMM SYSTEMS (@telesys.pl).
    Czy ktos odpowiedzial na ktoras z tych ofert z jakims pozytywnym skutkiem?
    (w sensie chocby rozmowy).

    pozdrawiam

    romek

  • 2. Data: 2002-01-14 18:57:07
    Temat: Re: TELECOMM SYSTEMS - ktos sie tam zatrudnil?
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Roman Kubik <W...@p...com.pl> writes:

> [...]
    > Czy ktos odpowiedzial na ktoras z tych ofert z jakims pozytywnym skutkiem?

    Kiedyś rozmawiałem przez telefon z panem, który te oferty wysyła, i w
    gruncie rzeczy uważam, że był faaaaaaaajny. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-01-14 19:12:40
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Michal Jeczalik <s...@s...eu.org> wrote:

    > Kiedyś rozmawiałem przez telefon z panem, który te oferty wysyła, i w
    > gruncie rzeczy uważam, że był faaaaaaaajny. ;)

    hmm a czy ten pan mialna imie Magda 8-0 ?

    romek

  • 4. Data: 2002-01-14 19:19:38
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Roman Kubik <W...@p...com.pl> writes:

    > hmm a czy ten pan mialna imie Magda 8-0 ?

    Nie, Piotr albo jakoś tak. ;)

  • 5. Data: 2002-01-15 07:33:00
    Od: "Mariusz T." <m...@w...pl>

    "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
    (@telesys.pl).
    > Czy ktos odpowiedzial na ktoras z tych ofert z jakims pozytywnym skutkiem?

    Też kiedyś z nimi gadałem, nawet pojechałem do nich na rozmowę i wszystko
    było fajnie, robili dobre wrażenie, ale płacić chcieli cieniutko,
    przynajmniej jak na Wawe. Zastrzegam, że było to jakieś 2 lata temu. Miałem
    wrażenie, że liczą na ludzi, którzy chcą się czegoś nauczyć, a nie zarobić -
    pewnie stąd te ciągłe ogłoszenia

    M.

  • 6. Data: 2002-01-15 08:19:18
    Od: "MADRAFi" <rafi@_remove_x86.info.pl>

> [...]
    Miałem
    > wrażenie, że liczą na ludzi, którzy chcą się czegoś nauczyć, a nie

    potwierdzam
    tez jakies 2 lata temu bylem u nich i rozmawialem
    wszystko fajnie bedziemy wspolpracowac - bo pracowalem w innej firmie
    ale figa z tego wyszla
    Osoby ktore mowia ze wszystko da sie zalatwic jest cacy itp itd
    Moje zdanie - raczej sami chca sie dorobic na studentach ktorzy moga sie
    nauczyc
    Firma dostaje duzo kontrakty za gruba kasiore nie bede pisal ile ale nie
    jeden chcialby tyle rocznie zarobic
    a swoim ludziom placi malo

  • 7. Data: 2002-01-15 08:43:47
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    kiedys sie staralem o prace w tej firmie. czas miedzy pierwsza rozmowa a druga
    wynosi okolo 2 miesiecy :) ciekawe - jak ktos jest dobry to przez dwa miesiace
    znajdze sobie prace, czyli ze pracuje tam raczej ci ktorzy nie sa "dobrzy" :)?
    kilka miesiecy temu zapytalem o ta firme tu i na p.r.warszawa, zganijcie jakie
    byly odpowiedzi :)
    Lukasz

    --
    "... byc zagadka ktorej nikt nie zdazy zgadnac nim minie czas..."
    Perfect "Niepokonani"

  • 8. Data: 2002-01-15 10:32:44
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

> [...]

    > nauczyc
    > Firma dostaje duzo kontrakty za gruba kasiore nie bede pisal ile ale nie

    Potwierdzam,
    Ja juz mialem podpisana umowe o prace... jakies w lata temu ale i tak w c*a
    zagrali
    ze poszedlem pracowac w inne miejsce i dobrze sie stalo 8-)

    nie polecam...

    do tego jeszcze perfidnie spamuja

    --
    \_/
    mo0! ( _ ) -(_)-

  • 9. Data: 2002-01-15 12:06:20
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy ktos odpowiedzial na ktoras z tych ofert z jakims pozytywnym skutkiem?

    Uff,
    dobrze, że się na nich nie nabrałem. Rozmawiałem z jednym generałem,
    akceptował wszystkie moje warunki:-) Ogłaszali się także przez
    różne agencje, a stawki proponowane w tych ogłoszeniach różniły się
    na minus od tych które rzekomo miałem dostawać:-)))
    Facet już chciał podpisywać umowę przedwstępną, ale jak
    zacząłem wypytywać go o jakieś szczegóły, się zaczął jeżyć
    i rozstaliśmy się w niemiłej atmosferze. Ogólnie sprawiał wrażenie,
    że czasu nie ma na nic, nawet na rekrutację, a "później się zobaczy" :-)
    Cytat: "Jeśli jest taka potrzeba, to pracownik wsiada w samolot
    i leci do klienta" - nie wyglądali na takich patrząc na firmowe
    "cary" (Seicento).
    Jak kiedyś zajrzałem na ich www.telesys.pl to wymiękłem - promocje
    były sprzed roku:-))) Teraz to trochę przerobili, ale i tak
    "promocje" są NOT FOUND. Profesjonaliści!
    Mieli też zostać srebrnym partnerem Cisco - jakoś od dwu lat
    im się to nie udało:->
    Bezczelnie oddzwonili jeszcze do mnie po pół roku, pytając
    czy nie jestem zainteresowany, bo szef ma nową propozycję:-)
    Takiego szefa, to ja najgorszemu wrogowi...

    Chyba jestem zbyt zgryźliwy. To po prostu jedna z wielu
    firm segmentu Small Bussiness o typowo kapitalistycznym nastawieniu.
    Ale jeśli ktoś jest studentem i nie ma nic do stracenia, to może
    odpowiedzieć na ogłoszenia, które ukazują się ciągle na te same
    stanowiska - no comments:-(

  • 10. Data: 2002-01-15 20:43:28
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    podsumowujac, nie jest to firma-widmo zbierajaca dane o ludziach.
    Zreszta i ich poprosilem o wyjasnienie fenomenu takich samych ofert co miesiac.
    No cuz, trudno im znalezc TYCH praconwikow o ktorcyh im chodzi, chociaz
    pare osob podobno tam przez p.p.o. pracuje do dzis...
    Ogloszenia poszly (po raz kolejny)

    romek