PracaGrupypl.praca.dyskusje › hmmmm

  • 1. Data: 2002-01-14 15:22:37
    Temat: hmmmm
    Od: " juven" <j...@p...onet.pl>

    zadalem 2 pytania z zakresu szeroko pojetego prawa pracy i zero odzewu.
    Pytania zbyt banalne czy odbiegaja od tematyki grupy?
    jv

  • 2. Data: 2002-01-14 16:08:27
    Temat: Re: hmmmm
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik " juven" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zadalem 2 pytania z zakresu szeroko pojetego prawa pracy i zero odzewu.
    > Pytania zbyt banalne czy odbiegaja od tematyki grupy?
    > jv

    A moze nikt nie wiedzial, he?
    Sproboj na pl.soc.prawo
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 3. Data: 2002-01-14 17:08:33
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik " juven" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zadalem 2 pytania z zakresu szeroko pojetego prawa pracy i zero odzewu.
    > Pytania zbyt banalne czy odbiegaja od tematyki grupy?

    Odpisalam tyle, ile moglam. To dosyc zlozone problemy.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2002-01-15 07:27:45
    Temat: Odp: hmmmm
    Od: " juven" <j...@p...onet.pl>

    Dziekuje Ewo za odpowiedz. Problemy - dla mnie zlozozone ale mialem
    nadzieje, ze ktos to testowal. Drobna prowokacja nie byla zlosliwa. A na
    grupie prawo nie maja pojecia o prawie pracy. Prawo pracy to dosc waska
    specjalnosc.
    Pozdrawiam
    juven