PracaGrupypl.praca.dyskusje › TELECOMM SYSTEMS - ktos sie tam zatrudnil?

  • 11. Data: 2002-01-16 16:30:50
    Temat: Re: TELECOMM SYSTEMS - ktos sie tam zatrudnil?
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a1v90s$pvu$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Od kilku miesiecy dosc systematycznie powtarzaja sie na
    pl.praca.oferowana
    > oferty pracy na kilku stanowiskach w firmie TELECOMM SYSTEMS
    (@telesys.pl).
    > Czy ktos odpowiedzial na ktoras z tych ofert z jakims pozytywnym
    skutkiem?

    :-)))
    Uważam, że w TS pracuje matoł (matoły) e-spammer, do którego kulturalna
    forma zwrócenia
    się o zaniechanie bandyckich działań nie daje efektu.

    Ale to nie na temat.

    Warto zasięgnąć języka od byłych pracowników TS, zwłaszcza świadków
    ostatnich przemian i reorganizacji firmy.

    Wartym uwagi jest również fakt regularnego - od lat zamieszczania ofert
    pracy
    na stanowiska handlowe, w tym dyrektora handlowego. (Duże ogłoszenia
    w prasie) Oraz nasuwający się wniosek, że do tej pory żaden z kandydatów
    nie był w stanie spełnić wymagań pracodawcy.

    Chester EM

  • 12. Data: 2002-01-16 20:23:49
    Od: "Lump" <f...@f...com>

    Użytkownik Roman Kubik <W...@p...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2249g$rnm$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
    > podsumowujac, nie jest to firma-widmo zbierajaca dane o ludziach.
    > Zreszta i ich poprosilem o wyjasnienie fenomenu takich samych ofert co
    miesiac.
    > No cuz, trudno im znalezc TYCH praconwikow o ktorcyh im chodzi, chociaz
    > pare osob podobno tam przez p.p.o. pracuje do dzis...
    > Ogloszenia poszly (po raz kolejny)
    >
    > romek

    jak pamietam, to im chyba trudno znalezc TYCH pracownikow od conajmniej
    trzech lat

    Lump

  • 13. Data: 2002-01-17 09:33:15
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Lump" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > jak pamietam, to im chyba trudno znalezc TYCH pracownikow od
    conajmniej
    > trzech lat

    Obawiam sie, ze od poczatku istnienia (siedziba w jakiejs szkole czy
    uczelni
    - nie pamietam dokladnie)

    Chester EM

  • 14. Data: 2002-01-17 09:39:48
    Od: a...@p...fm (Artur Dworakowski)

    Roman Kubik <W...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
    > Czy ktos odpowiedzial na ktoras z tych ofert z jakims pozytywnym skutkiem?

    Witam!

    Ogólnie znam firmę, że tak powiem "od podszewki" i nie polecam nikomu.
    Pracowało w niej kilku moich znajomych, ja z nimi współpracowałem
    (jako firma).
    Jedyne co o tej firmie mogę powiedzieć, to to, że jest niesolidna,
    niepoważna i niesłowna. Większość znajomych odeszła z niej z
    niesmakiem i po dość poważnych bojach. Normalną zasadą jest brak
    ostatniej wypłaty, tz. odchodzisz - nie dostajesz wypłaty :).
    Normalka.
    Osobiście współpracowałem z mini przy paru projektach i-netowych.
    Układało się w miarę OK. No ale w końcu szef (Piotr Bołtromiuk)
    stwierdził, że wprawdzie zrobiliśmy swoje, klient odebrał projekt i
    ogólnie OK, to jednak nam nie zapłaci. Żeby było śnieszniej wszystko
    podpisał (mam fakturę), jednak nie zapłacił. Powiedział po prostu, że
    ma to gdzieś. Byliśmy w plecy na ładny pieniądz.

    Osobiście znam teź kilku mniejszych i większych klientów tej "firmy".
    Wszyscy porezygnowali i tylko śmieją się na słowo telecomm.

    Na zakończenie dodam tylko, że chodzi troszkę ludzi po świecie, którym
    ta firma jest winna jakieś pieniądze (za normalnie i solidnie wykonaną
    pracę)

    Pozdrawiam i nie życzę kontaktów z tą firmą,
    Artur Dworakowski

    PS: Piotrze B. pamiętamy cię, a mam nadzieję, że ty nas też :)

  • 15. Data: 2002-01-17 09:45:19
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Chester EM <c...@w...kki.net.pl> wrote:
    > Obawiam sie, ze od poczatku istnienia (siedziba w jakiejs szkole czy
    > uczelni
    to proponuje zrobic liste lokali zajmowanych przez ta firme:
    szkola (jaka?)
    sniadeckich
    wspolna

    co jeszcze ?
    Lukasz

    --
    "... byc zagadka ktorej nikt nie zdazy zgadnac nim minie czas..."
    Perfect "Niepokonani"

  • 16. Data: 2002-01-17 15:40:38
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > to proponuje zrobic liste lokali zajmowanych przez ta firme:
    > szkola (jaka?)
    > sniadeckich
    > wspolna

    To chyba leciało tak:
    1. Ostrobramska
    2. Nowowiejska
    3. Śniadeckich
    4. Wspólna (myślałem, że Śniadeckich jest na końcu:-))))

    Ktoś zna jeszcze coś?

  • 17. Data: 2002-01-18 08:14:53
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > To chyba lecia?o tak:
    > 1. Ostrobramska
    > 2. Nowowiejska
    > 3. ?niadeckich
    > 4. Wsp?lna (my?la?em, ?e ?niadeckich jest na ko?cu:-))))
    w sierpniu bylo Sniadeckich, w pazdzierniku juz Wspolna :)
    Lukasz

  • 18. Data: 2002-01-18 16:17:46
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Na zakończenie dodam tylko, że chodzi troszkę ludzi po świecie, którym
    > ta firma jest winna jakieś pieniądze (za normalnie i solidnie wykonaną

    Mi tez jest - generalnie - winna, ale za prace wykonana niesolidnie ;) Po
    prostu, zostalem tam "zatrudniony", jednak nie podpisano ze mna umowy - kazdego
    dnia miala byc "jutro". W zwiazku z tym, prace raczej pozorowalem . Po jakis
    dwoch tygodniach, kiedy zupelnie odpuscilem, zostalem "zwolniony". Olalem
    sprawe z gory, jednak firmy tej ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.

    Konrad

  • 19. Data: 2002-01-18 17:20:56
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On 18 Jan 2002 17:17:46 +0100, <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >dwoch tygodniach, kiedy zupelnie odpuscilem, zostalem "zwolniony". Olalem
    >sprawe z gory, jednak firmy tej ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.

    No sie wlasnie zastanawiam czy nie ciekawym pomyslem byloby zrobienie
    nieustajacego rankingu firm, bo jak widze praca w Telecom... to
    niezly pasztet a ile jeszcze jest takich firm. Z drugiej strony warto
    wiedziec ktore z firm odznaczaja sie duza kultura pracy. Mysle ze
    wystarczylaby bazka z ocenami (w skali szkolnej) + krotkie
    jednozdaniowe uzasadnienie np "bo nie placa" albo "swietna sekretarka"
    a w domysle cyc... ;p itd. Jesli moga byc konkursy na najbrzydszego
    spiewaka to moze byc na najlepszy i najgorszy zaklad pracy. Mysle ze
    nawet opinie oparte na pogloskach albo historie kolegi kuzyna moglyby
    uprawniac internaute do glosowania.

    Ciekawe co wy na to

    Pzdr
    Limfo
    ps. jak sie juz wszyscy zgodza to ciekawe kto to zrobi i udostepni
    serwer?

  • 20. Data: 2002-01-20 19:59:22
    Od: "Adam Karpierz" <a...@v...pl>

    "Limfo" <g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t> wrote:

    > Ciekawe co wy na to

    Jak najbardziej za.
    Ale moze dosc juz narzekania i nie piszmy o firmach zlych
    (poza patalogicznymi wyjatkami:), ale o tych dobrych w ktorych
    chcialo by sie pracowac.

    Adam Karpierz
    k...@a...pl