PracaGrupypl.praca.dyskusje"TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem... › Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
  • Data: 2004-11-26 13:21:26
    Temat: Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zmartwie Cie - nie jestem. Za to Wielu moich znajomych zamiast przylozyc sie
    > tutaj i "przebić sie" woli po kilku latach studiów zmywac gary w UK
    > lub grzebac tam w smieciach. I bardzo mi to przeszkadza. Bo wyksztalcili si
    > ez podatków moich i moich rodiców.

    No coz, ich sprawa. Jesli masz juz o to zal, to logiczniej byloby raczej winic
    bezplatny (i bezmyslny) system szkolnictwa (a zwlaszcza tych ktorzy nadal go
    podtrzymuja) niz znajomych ktorzy wyksztalcili sie za czyjes podatki a potem
    wyjechali (zreszta co innego proponujesz - sam zauwazyles ze lepiej niz gdyby
    siedzieli na bezrobociu). Dla mnie glowna zagadka jest to jaki sens widzi
    panstwo w finansowaniu wyksztalcenia setek ludzi - zwlaszcza w specjalnosciach
    na ktore nie ma (i dlugo nie bedzie) zadnego popytu na rynku pracy. Jest to
    pewien brak logiki - najpierw wywala sie ciezka kase na ksztalcenie goscia,
    bez zadnego namyslu (i bez pomyslu na to co potem z nim zrobic).