PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukanie pracy

  • 21. Data: 2011-01-28 12:34:48
    Temat: Re: Szukanie pracy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-28, live_evil <u...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Strasznie dużo czasu, jakieś kilkanaście minut.

    A skąd wiesz ilu osób to dotyczy?

    > Nieraz jadę na rozmowę kawał drogi, kosztuje mnie to wiele godzin,
    > a szkoda poświęcić kilka minut na poinformowanie mnie?

    To Ty masz interes by być zatrudnionym. Dla akwizytorów też jesteś taki
    miły i im oddzwoniasz, że jednak nie, nie jesteś zainteresowany ich
    usługami/produktami?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2011-01-28 12:41:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 13:28, live_evil pisze:

    > Informowanie kandydata, że zostanie poinformowany o wyniku rekrutacji
    > bez względu na jej wynik z pełną świadomością, że nie zostanie jest
    > lekceważeniem.

    Ale my nie o tym.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2011-01-28 13:32:01
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 28.01.2011 13:34, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2011-01-28, live_evil <u...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A skąd wiesz ilu osób to dotyczy?

    Przecież można wysłać jednego maila do wszystkich odrzuconych kandydatów
    po zakończeniu rekrutacji. Parę razy dostałem takiego maila, więc jednak
    można.

    > To Ty masz interes by być zatrudnionym. Dla akwizytorów też jesteś taki
    > miły i im oddzwoniasz, że jednak nie, nie jesteś zainteresowany ich
    > usługami/produktami?

    To pracodawca ma interes w zatrudnianiu pracownika. Gdyby go nie
    potrzebował, to by nie szukał.

    --
    live_evil

  • 24. Data: 2011-01-28 13:32:36
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    > To Ty masz interes by być zatrudnionym. Dla akwizytorów też jesteś taki
    > miły i im oddzwoniasz, że jednak nie, nie jesteś zainteresowany ich
    > usługami/produktami?

    Nieładnie odpowiem, bo pytaniem na pytanie: a czy dajesz ogłoszenia
    skierowane do akwizytorów mówiące o tym, że jesteś zainteresowany ich
    produktami/usługami?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 25. Data: 2011-01-28 13:37:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 12:34:48 +0000 (UTC), Wojciech Bancer napisał(a):

    > To Ty masz interes by być zatrudnionym.

    No nie doa końca, bo to pracodawca daje ogłoszenie i szuka pracownika -
    widać jest mu do czegoś potrzebny. On na to ogłoszenie odpowiada. Obie
    strony mają interes.

    --
    marcin

  • 26. Data: 2011-01-28 13:52:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-28, live_evil <u...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Przecież można wysłać jednego maila do wszystkich odrzuconych kandydatów
    > po zakończeniu rekrutacji. Parę razy dostałem takiego maila, więc jednak
    > można.

    Może najpierw przeżyj to od drugiej strony, a potem pogadamy jak szybko
    Ci się światopogląd zmieni.

    > To pracodawca ma interes w zatrudnianiu pracownika. Gdyby go nie
    > potrzebował, to by nie szukał.

    Rozumiem, że kandydat to tak z nudów i nie ma w tym interesu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2011-01-28 13:52:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-28, zly <b...@N...fm> wrote:

    [...]

    > No nie doa końca, bo to pracodawca daje ogłoszenie i szuka pracownika -
    > widać jest mu do czegoś potrzebny. On na to ogłoszenie odpowiada. Obie
    > strony mają interes.

    Zajrzyj do podręcznika z ekonomii proszę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2011-01-28 13:56:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-28, Mich@l <k...@t...cy> wrote:

    [...]

    > Nieładnie odpowiem, bo pytaniem na pytanie: a czy dajesz ogłoszenia
    > skierowane do akwizytorów mówiące o tym, że jesteś zainteresowany ich
    > produktami/usługami?

    Nieładnie odpowiem, bo pytaniem na pytanie, na pytanie: a o przetargu
    nie słyszałeś? O spotkaniach biznesowych też pewnie nie słyszałeś?
    20 telefonów z abonamentem korporacyjnym to wg Ciebie w sklepie się
    kupuje? Pracownik jest sprzedawcą, oferuje swoje usługi. Pracodawca
    *kupuje* jego usługi (płaci za nie) i logiczne że wybiera najlepszą
    ofertę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2011-01-28 14:08:06
    Od: Polonus Anonim <n...@n...spam>

    On 28.01.2011 14:52, Wojciech Bancer wrote:
    > Zajrzyj do podręcznika z ekonomii proszę.

    Wojtek, już się nie ośmieszaj i nie broń tego braku odpowiedzi jak
    niepodległości. Wisi mi to, czy wszyscy odpowiedzą. W sumie to dobry
    miernik dla kandydata. Wielu odpowiada i to się liczy. Łatwiej poznać
    firmę niepoważną, gdy sama się potem zgłosi z ofertą.

    pzdr

  • 30. Data: 2011-01-28 14:22:21
    Od: Polonus Anonim <n...@n...spam>

    On 28.01.2011 10:11, Liwiusz wrote:
    > Ale jeśli już tak się upieramy: czy jak znajdę pracę, to mam wysyłać do
    > tych 100 innych pracodawców list, iż pracę znalazłem i już jej nie szukam?

    Tak, wycofanie aplikacji z rekrutacji jest rozsądnym rozwiązaniem, gdy
    się w tej rekrutacji nie chce brać dłużej udziału.

    Obecnie to nie bardzo ma sens, bo zazwyczaj nie wiadomo czy rekrutacja
    trwa, się zakończyła czy aplikacje są zmagazynowane na nieokreśloną
    przyszłość.

    pzdr