PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy › Re: Szukanie pracy
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy
    Date: Mon, 31 Jan 2011 15:34:22 +0000 (UTC)

    On 2011-01-31, jcm <j...@1...pl> wrote:

    [...]

    > Tak, "dośpiewałem sobie"... rozwalasz mnie. :D

    Piszę w kontekście tej dyskusji. Było tu coś wcześniej o zapewnianiu? Nie sądzę.
    Proszę więc, pisz na temat.

    [...]

    > No i ten mój kolega nie przedłużył umowy z firmą, która jego zdaniem, brzydko
    > się z nim obeszła (akurat nie chodziło o taki drobiazg jak wysłanie
    > zawiadomienia o stanie rekrutacji).

    O. Sam widzisz, że nie poszłaby o taki drobiazg. Normalni ludzie tak reagują
    - to jest drobiazg. Nie próbują tego rzutować na całość obrazu firmy, nie
    próbują dorabiać do tego ideologii, wymyślać jaki to pracodawca jest buc
    i arogant (tym bardziej, że w odniesieniu do firmy to może to jeszcze być
    kwestia zewnętrznego HR, innego działu, czy kupy innych rzeczy) tylko
    przechodzą nad tym do porządku dziennego.

    Równie dobrze można trafić na świetne HR, a bucowatego kierownika i cała
    ta mozolna, poparta pseudo-doświadczeniem teoria bierze w łeb.

    > Ludzie są tylko ludźmi i nawet na najwyższym szczeblu emocje odgrywają rolę.

    Ale bez przesady. Jak ktoś się aż takich drobiazgów czepia i robi z nich
    aż taki istotny problem, to ma ewidentnie mało realnych problemów.

    > Kto tutaj pisze o obrażaniu się i strzelaniu fochów?

    A przejrzałeś wątek? Co najmniej dwie osoby przesadnie zareagowały.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl