PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy › Re: Szukanie pracy
    From: "jcm" <j...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy
    Date: Sun, 30 Jan 2011 22:20:31 +0100

    news:slrnik5m8o.198u.proteus@pl-test.org...
    > On 2011-01-28, Polonus Anonim <n...@n...spam> wrote:
    > [...]
    > I tak w każdej dziedzinie? To ja wolałbym zejść na ziemię i oferować
    > lepszej jakości usługi/produkty, a nie robić się za lepszego
    > od wszystkich.

    A mnie się wydawało, że na tym właśnie polega dobry marketing.
    Czyli na sprawianiu takiego wrażenia, że jest się lepszym od innych. :)

    Oferowanie dobrych jakościowo produktów każdy głupi potrafi. ;)

    Natomiast zapewnienie kandydata o powiadomieniu o stanie rekrutacji i nie
    wywiązanie się z obietnicy - wygląda fatalnie. Na długo zapada w pamięci nazwa
    takiej firmy. ;)

    Nie możesz mieć pewności czy kandydat, którego dziś przesłuchujesz, w
    przyszłości nie będzie reprezentował firmy twojego
    kontrahenta/klenta/konkurenta/dostawcy... Nigdy nic nie wiadomo.

    j.