PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy › Re: Szukanie pracy
    From: Polonus Anonim <n...@n...spam>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy
    Date: Fri, 28 Jan 2011 17:00:35 +0100
    <s...@p...org> <ihu6kb$gj5$1@news.task.gda.pl>
    <s...@p...org>
    <ihucbi$pqc$1@newsfeed1.man.lodz.pl>
    <s...@p...org>
    <ihuggg$u03$1@newsfeed1.man.lodz.pl>
    <s...@p...org>
    <4d42d34c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4d42d6be$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4d42da67$0$2489$65785112@news.neostrada.pl> <ihum4j$i6p$8@news.onet.pl>
    <ihunfl$rp9$1@news.onet.pl> <ihuo18$tpj$2@news.onet.pl>
    <ihuob8$vip$1@news.onet.pl> <ihuonk$14v$1@news.onet.pl>

    On 28.01.2011 16:52, Liwiusz wrote:
    > Toż rozpisałem dokładniej: jeśli ten punkt minusowy nie zadecyduje o
    > odrzuceniu, to tak jakby go nie było. Babskie dąsanie.

    Nie chciałbym być niemiły, ale umiesz liczyć tylko od zera do jednego?
    Słyszałeś o wadze jakiegoś składnika? To właśnie owy "minus" spełnia
    taką wagę lub jest składnikiem całości oceny - nawet jeśli sam w sobie
    nie decyduje.

    Kolega miał pewne zastrzeżenia do pracodawcy. Samo w sobie
    niewystarczające do rozstania. Ale gdy pracodawca spóźnił się z wypłatą
    raptem kilka dni to z dnia na dzień podziękował za współpracę i w tym
    samym tygodniu podjął kolejną pracę. Gdyby tylko chodziło o spóźnienie
    nie odszedłby.

    > Choć jest was jednak trochę - niektórzy wolą płacić więcej za chleb i
    > mieć nadzieję, że pracownicy w piekarni są lepiej traktowani.

    Przykład nieadekwatny.

    > Jeśli mnożenie bytów Ci pomaga, to rób tak zatem dalej ;)

    Lubisz wrzucać do rozmowy takie parafrazy na rympał? To teraz modne i
    tak się teraz lansuje?

    pzdr