PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy › Re: Szukanie pracy
  • Data: 2011-01-28 16:00:35
    Temat: Re: Szukanie pracy
    Od: Polonus Anonim <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.01.2011 16:52, Liwiusz wrote:
    > Toż rozpisałem dokładniej: jeśli ten punkt minusowy nie zadecyduje o
    > odrzuceniu, to tak jakby go nie było. Babskie dąsanie.

    Nie chciałbym być niemiły, ale umiesz liczyć tylko od zera do jednego?
    Słyszałeś o wadze jakiegoś składnika? To właśnie owy "minus" spełnia
    taką wagę lub jest składnikiem całości oceny - nawet jeśli sam w sobie
    nie decyduje.

    Kolega miał pewne zastrzeżenia do pracodawcy. Samo w sobie
    niewystarczające do rozstania. Ale gdy pracodawca spóźnił się z wypłatą
    raptem kilka dni to z dnia na dzień podziękował za współpracę i w tym
    samym tygodniu podjął kolejną pracę. Gdyby tylko chodziło o spóźnienie
    nie odszedłby.

    > Choć jest was jednak trochę - niektórzy wolą płacić więcej za chleb i
    > mieć nadzieję, że pracownicy w piekarni są lepiej traktowani.

    Przykład nieadekwatny.

    > Jeśli mnożenie bytów Ci pomaga, to rób tak zatem dalej ;)

    Lubisz wrzucać do rozmowy takie parafrazy na rympał? To teraz modne i
    tak się teraz lansuje?

    pzdr