PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam szkoleniowca MS Project'a

  • 1. Data: 2005-09-01 05:56:19
    Temat: Szukam szkoleniowca MS Project'a
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Może mógłby ktoś polecić dobrego/sprawdzonego szkoleniowca z MS Projecta.
    Oprócz bardzo dobrej znajomości programu wymagane doświadczenie w pracy z
    grupą i umiejętność przekazywania wiedzy.

    Temat bardzo pilny, najlepiej z Krakowa. (choć niekoniecznie)

    Quba
    www.superszkolenia.pl

  • 2. Data: 2005-09-01 06:50:08
    Temat: Re: Szukam szkoleniowca MS Project'a
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > Może mógłby ktoś polecić dobrego/sprawdzonego szkoleniowca z MS Projecta.
    A sam się nie umiesz nauczyć. Helpa tam nie ma?

    > www.superszkolenia.pl
    A toci kryptoreklama.

  • 3. Data: 2005-09-01 09:45:21
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Bez przesady!

  • 4. Data: 2005-09-01 21:00:17
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: adasiek [Thu, 01 Sep 2005 23:02:33 +0200]:

    > czy tylko ja widze, ze koles ma firme szkoleniowa i szuka
    > pracownika na stanowiska: "prowadzacy szkolenia z MS project" ??

    A co z tego wynika? Firmy szkoleniowe maja to do siebie,
    ze potrzebuja wykladowcow. No i nalezy ich czasami jednak
    zatrudnic, nie sadzisz? ;)

    Kira

  • 5. Data: 2005-09-01 21:02:33
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    stokrotka wrote:

    > A sam się nie umiesz nauczyć. Helpa tam nie ma?

    > A toci kryptoreklama.

    czy tylko ja widze, ze koles ma firme szkoleniowa i szuka
    pracownika na stanowiska: "prowadzacy szkolenia z MS project" ??

    adas;

  • 6. Data: 2005-09-01 21:09:24
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Kira wrote:

    > Re to: adasiek [Thu, 01 Sep 2005 23:02:33 +0200]:

    > A co z tego wynika? Firmy szkoleniowe maja to do siebie,
    > ze potrzebuja wykladowcow. No i nalezy ich czasami jednak
    > zatrudnic, nie sadzisz? ;)

    to wiem, tylko zastanawiam sie czemu stokrotka proponuje czytanie
    helpa przedstawicielowi firmy szkoleniowej, ktory szuka pracownika;

    teraz rozumiesz??

    adas;

  • 7. Data: 2005-09-01 21:11:26
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    bo to, jak wiadomo niemal kazdemu czytelnikowi ppd, głupia **** jest. :]

  • 8. Data: 2005-09-01 21:21:12
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: adasiek [Thu, 01 Sep 2005 23:09:24 +0200]:

    > to wiem, tylko zastanawiam sie czemu stokrotka proponuje
    > czytanie helpa przedstawicielowi firmy szkoleniowej, ktory
    > szuka pracownika;
    >
    > teraz rozumiesz??

    A, tak, teraz rozumiem. Sorki, nauczylam sie juz pomijac posty
    stokrotki przy czytaniu, je zostawiajac sobie ewentualnie na sam
    koniec, ku uciesze.

    Kira

  • 9. Data: 2005-09-02 22:44:26
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    > bo to, jak wiadomo niemal kazdemu czytelnikowi ppd, głupia **** jest. :]

    A ona Ci coś zrobiła, że tak ją okreśłasz?
    Czy to wyraz Twojego dżentelmeńskiego podejścia??? :>

    --
    Koziorozec

  • 10. Data: 2005-09-02 22:56:54
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 03-09-2005 o 00:44:26 Koziorozec
    <k...@T...pl> napisał:

    > A ona Ci coś zrobiła, że tak ją okreśłasz?

    Nic.

    Nie znam nikogo, kto tu pisuje, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.
    Dlatego łatwo wywnioskować, że odnosiłem się do tego, co i jak pisze. Nic
    osobistego.