PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres próbny

  • 1. Data: 2005-08-31 23:00:32
    Temat: okres próbny
    Od: "Hallucinogen" <h...@p...onet.pl>

    Cześć!~
    Byłem przyjęty na okresie próbnym. W umowie o prace było napisane
    1.Okres wypowiedzenia 7 dni
    2. Urlop 5 dni

    i w związku czym mam pytanie.
    1. czy jeżeli pracodawca nie przedłużył umowy ale nie zachował okresu
    wypowiedzenia czy postąpił poprawnie i w związku czym czy mogę sie domagać
    wynagrodzenia za te 7 dni okresu wypowiedzenia.
    2. Czy należy mi sie urlop zgodny z umową czyli wynagrodzenie z tytułu
    urlopu ?
    --
    Odpowiadając na mój adres email usuń słowo napisane dużymi literami.

  • 2. Data: 2005-08-31 23:04:18
    Temat: Re: okres próbny
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Hallucinogen napisał(a):
> [...]
    > wypowiedzenia czy postąpił poprawnie i w związku czym czy mogę sie
    > domagać wynagrodzenia za te 7 dni okresu wypowiedzenia.
    Zalozmy ze miales umowe na okres probny konczaca sie 31 sierpnia.
    Oznacza to ze 31 sierpnia jest ostatnim dniem trwania tej umowy.
    Wypowiedzenie ma zastosowanie, jesli np pracodawca chcialby Cie zwolnic
    wczesniej - wtedy musialby od momentu zwolnienia placic Ci jeszcze za 7
    dni. A jesli umowa dobiegla konca w naturalny sposob, to wypowiedzenie
    sie nie liczy.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-08-31 23:28:40
    Od: "Hallucinogen" <h...@p...onet.pl>

    musialby od momentu zwolnienia placic Ci
    > jeszcze za 7 dni. A jesli umowa dobiegla konca w naturalny sposob, to
    > wypowiedzenie sie nie liczy.

    A co z urlopem ?

    --
    Odpowiadając na mój adres email usuń słowo napisane dużymi literami.

  • 4. Data: 2005-09-01 06:05:40
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Hallucinogen napisał(a):
    > A co z urlopem ?
    A tego niestety nie wiem. Aczkolwiek IHMO powinienes dostac ten urlop
    lub ekwiwalent pieniezny jesli zes nie wykorzystal. Ale to juz niech sie
    wypowie ktos madrzejszy

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-09-01 15:26:14
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:df65nk$21t$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > A tego niestety nie wiem. Aczkolwiek IHMO powinienes dostac ten urlop
    > lub ekwiwalent pieniezny jesli zes nie wykorzystal. Ale to juz niech
    sie
    > wypowie ktos madrzejszy

    Tak, jeżeli nie wykorzystałeś urlopu w naturze to powinieneś otrzymać
    ekwiwalent.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)