PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam prawnika › Re: Szukam prawnika
  • Data: 2003-02-25 01:53:00
    Temat: Re: Szukam prawnika
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol wrote:

    > btw: sa kalkulatory ktore rozwiazuja uklady rownian :D

    Miałem taki, polskiej (!) produkcji, jakiejś prywatnej firmy, bodajże
    firmy "Noma", chyyyba z Trójmiasta. I to już w latach 80., pod koniec
    oczywiście.
    Bez wykresów, ale chyba nawet udało mi się wprogramować jakiś prosty
    układ równań.
    Nie jest to oczywiście nic z tematu, jak porządne specjalizowane
    kalkulatory renomowanych firm...
    Ale - po prostu - takie kalkulatory już od dawna istnieją i ich
    wytworzenie wcale nie musi być strasznie drogie.

    Pozdrawiam i przepraszam za swoje 0.03 PLN ;-))

    --
    Y.