PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy> absolwent !!

  • 1. Data: 2005-05-24 11:28:14
    Temat: Szukam pracy> absolwent !!
    Od: "Student" <m...@t...net>

    Najlepiej w Radomiu i okolicach, ale nie tylko
    -dobra znajomość komputera
    -internetu
    -obsluga poczty
    -prawko kat.B
    -znajomosc w stopniu dostatecznym programow:
    -angielski w stopniu dostatecznym

  • 2. Data: 2005-05-24 11:47:53
    Temat: Re: Szukam pracy> absolwent !!
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Student [Tue, 24 May 2005 13:28:14 +0200]:

    > Najlepiej w Radomiu i okolicach, ale nie tylko
    > -dobra znajomość komputera
    > -internetu

    Spieralabym sie jesli o ten Internet chodzi...

    Kira

  • 3. Data: 2005-05-24 17:35:46
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    Kira napisał(a):

    > Spieralabym sie jesli o ten Internet chodzi...

    a ja wątpie w te znajomosci komputerów

    --
    czarny
    [::: usun 'um' z adresu :: mystique at free.art.pl :::]

  • 4. Data: 2005-05-24 18:32:40
    Od: 3E <3...@3...pl>

    Student napisał(a):
> [...]
    > -obsluga poczty
    > -prawko kat.B
    > -znajomosc w stopniu dostatecznym programow:

    Każdy absolwent polibudy ma takie umiejętności. Masz sporą konkurencję.

  • 5. Data: 2005-05-25 07:56:59
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    On Tue, 24 May 2005 20:32:40 +0200, 3E wrote:

    > Każdy absolwent polibudy ma takie umiejętności. Masz sporą konkurencję.

    Szczerze powątpiewam czy on jest z Polibudy.

  • 6. Data: 2005-05-25 09:32:34
    Od: 3E <3...@3...pl>

    Paweł Gałecki napisał(a):

    > Szczerze powątpiewam czy on jest z Polibudy.
    To tym bardziej może się schować. Jako kasjer w hipermarkecie może by
    się przydał.

  • 7. Data: 2005-05-27 07:25:50
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > -obsluga poczty
    > -prawko kat.B
    > -znajomosc w stopniu dostatecznym programow:

    I poniewaz jest to grupa pl.praca.dyskusje to nad czym tu dyskutowac... ? A
    co wlasciwie skonczyles szkole srednia / wyzsza ? Bo prawde mowiac, to co
    piszesz to pasuje pod technikum. Wiec,nawet gdyby ktos przypadkiem znalazl
    cos do Ciebie pasuje to nie wie czy masz wyzsze czy srednie ?
    Jarod