PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam osoby do zlecenia zdalnego - nie wiem gdzie umiescic ogloszenie

  • 11. Data: 2004-09-11 11:45:29
    Temat: Re: Szukam osoby do zlecenia zdalnego - nie wiem gdzie umiescic ogloszenie
    Od: Technokrata <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Sep 2004 09:59:19 +0000 (UTC), _Normanos_ wrote:

    > nie wiem skad ta opinia ale na pl.praca.oferowana jesli juz GTW rzuci
    > ochlapy ogloszen to wiele osob szuka tam zlecen.
    >
    > np. ja ostatnie swoje zlecenie wlasnie co wykonalem a ogloszenie z
    > ktorego je dostalem pojawilo sie w czasie niemoderowanego okresu p.p.o.
    > i pewnie w normalnym trybie nigdy by nie przeszlo przez moderacje.

    Moje by nie przeszło na pewno, bo nie chcę tutaj używać publicznie nazwy
    firmy, podawać adresu www czy swojego konta niedarmowego - za czym idzie
    poznanie numerów telefonów itp. Ktoś spyta: dlaczego? Ano temu, aby nie
    wydzwaniano do mnie w tej sprawie, ktoś pomyśli - firma, a to wyślę CV,
    zadzwonię.

    A ja nie zatrudniam - potrzebuję do pomocy, do realizacji zlecenia. Na
    emaile odpowiadam gdy mam czas - często późnym wieczorem i to mi odpowiada.

    Na razie jestem bardziej niż zadowolony - wiele osób się zgłosiło poprzez
    samo zapytanie tutaj. Wszystkim dziękuję odpisując osobiście jak i tutaj
    teraz. To dla mnie cenna baza kontaktów - jak jakieś zlecenie się jeszcze u
    mnie pojawi, to już mam do kogo zwracać się w podobnych sprawach.

    --
    Technokrata
    "Aby być oryginalnym, wystarczy naśladować tych, co są już nie modni."

  • 12. Data: 2004-09-12 22:40:43
    Od: "Pawel" <k...@o...pl>

    > a tak przy okazji to GTW doprowadza p.p.o do coraz glebszego podziemia.

    co to jest GTW?

    PK

  • 13. Data: 2004-09-13 09:50:51
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Pawel napisał(a):

    > co to jest GTW?

    Grupa Trzymajaca Wladze

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna