PracaGrupypl.praca.dyskusje › porozumienie stron - czy tak dobrze?

  • 1. Data: 2004-09-09 12:56:16
    Temat: porozumienie stron - czy tak dobrze?
    Od: "jigaman" <jigas@[WYTNIJ]go2.pl>

    planuje przejsc z jednej pracy do drugiej (najlepiej jak najszybciej ale 1
    pazdzirenika bedzie super), umowa na czas nieokreslony, nie minely 3 lata
    pracy w tej firmie (wypowiedzenie miesieczne) , przyszykowalem takie pisemko
    (na podstawie archiwum grupy), tylko mam pytanie czy majac 26 dni urlopowych
    dobrze przyszykowalem daty oraz czy to ostatnie zdanie jest potrzebne (to o
    motywacji lub jej braku) ;)

    "Uprzejmie proszę o rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron bez
    zachowania okresu wypowiedzenia w dniu 30.09.2004r. do tego dnia proszę o
    pozwolenie na wykorzystanie urlopu wypoczynkowego od dnia 13.09.2004. Prośbę
    swoją motywuję tym, że "

    całuski

    wasz pracownik

  • 2. Data: 2004-09-09 13:59:00
    Temat: Re: porozumienie stron - czy tak dobrze?
    Od: "Marta Nowakowicz" <r...@W...gazeta.pl>

    Hej! Wypowiedzenie jest OK, a co do urlopu to w takiej sytuacji raczej
    proponowałabym może osobno wypowiedzenie a osobno podanie o urlop bo są to
    jednak dwa zupełnie różne dokumenty, a może się czepiam...
    Tak na marginesie urlop przelicza się proporcjinalnie, masz 26 dni na cały
    rok i liczysz: 26 dni / 12 miesięcy całego roku i * 9 miesięcy pracy w tej
    firmie (zakładam, że pracowałeś od stycznia). Więc masz prawo do 20 dni.
    Ponieważ od 13.09.2004 jest 14 dni roboczych (nie wiem w jakim systemie
    pracujesz) za pozostałe 6 powinien być wypłacony ekwiwalent. A zostaje ci
    jeszcze 6 do wykorzystania w nowej pracy.
    Jeszcze jedno - twój obecny pracodawca może nie zgodzić się ani na urlop ani
    na wypowiedzenie więc...
    Powodzenia
    Marta

  • 3. Data: 2004-09-09 14:05:28
    Od: "jigaman" <jigas@[WYTNIJ]go2.pl>

> [...]
    > jeszcze 6 do wykorzystania w nowej pracy.
    > Jeszcze jedno - twój obecny pracodawca może nie zgodzić się ani na urlop

    wyszlo 23 dni, dyrektor zostal poinformowany i raczej nie powinno byc
    zadnych problemow z ugoda,
    napisalem w koncu tak:

    "Uprzejmie proszę o rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron z dniem
    13.10.2004r. jednocześnie proszę o udzielenie urlopu od 13.09.2004 do
    13.10.2004r."

    tak mi polecono w kadrach ;)

    pozdr.