PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej › Re: Szukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej
    From: Ryki <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam kilku wskazówkek odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej
    Date: Sun, 19 Sep 2004 15:00:21 +0200

    Dnia Sun, 19 Sep 2004 14:42:11 +0200, MichalT_Wawa napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości

    > rozmowie

    > W pełni się zgadzam z moim przedmówcą. Odnośnie odpowiedzi to jest tak że
    > trzeba być szczerym. A po co ? Nigdy nie udawaj chyba że jesteś zdesperowany
    > co do szukania pracy. Jeśli tak to zawsze powiedz to na co czeka chlebodawca
    > ;-) a potem szukaj innej roboty. Ja zawsze byłem i jestem szczery. I nawet
    > jeśli robota robota przeszła mi nie raz koło nosa ;-) to na dłuższą metą
    > wygrałem na tym bo tera dzwonią do mnie ludzie nawet po 6 micsiącach i
> [...]

    Przedstawie wam moze moją sytuacje do konca więc pracuje już w jednej
    firmie ale praca mnie za bardzo nie satysfakcjonuje chodź jestem cenionym
    pracownikiem ( tak wynika a referencji)Wchodze sobie na rozmowe a gosciu
    mówi że wolałby zatrudnić osobę bezrobotną która nie ma niczego do
    stracenia. Co wtedy mam powiedzieć............????? Panowie ja naprawdę
    oczekuje kilku wskazówek. Nie mam niestety fantazji nie potrafię sobie
    wyobrazić czego dany człowiek ode mnie oczekuje-