PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenie w fimie SAS - prosze o opinie

  • 1. Data: 2002-02-14 13:24:22
    Temat: Szkolenie w fimie SAS - prosze o opinie
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Witam po dlugiej nieobecnosci.

    Problem jest nastepujacy. Mam podpisana umowe zlecenie, na wykonywanie
    pewnej uslugi (co miesiac). Umowa zostala podpisana na 3mce i chce ja
    zerwac. Jakie sa konsekwencje zerwania takiej umowy ? Od praktycznej
    strony wyglada to tak, ze nie chce sie juz tutaj wiecej pokazywac. Dla
    zlosliwych: niczego nie spier* tylko mam duzo bardziej konkurencyjna
    oferte i kazdy dzien zwloki to stracone pieniadze, a tutaj musze siedziec
    po nocy zeby wyrobic sie na termin.

    pozdrawiam
    --
    Slawomir Jasinski

  • 2. Data: 2002-02-17 20:47:03
    Temat: Re: Szkolenie w fimie SAS - prosze o opinie
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Tristan Alder napisał:
    [...]
    >Czyli wylicz sobie jakąś kwotę, za którą ewentualnie chciałbyś
    >pracować w tej firmie, dodaj do tego trochę, i podaj odpowiednik
    >brutto (mniej więcej).

    Netto to ile to jest procent z brutto?

    --
    Pozdrawia