1. Data: 2002-02-14 12:18:34
Temat:Kwestionariusz osobowy - jak wypelnic ?
Od:"Artur" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdz archiwum grupy - temat byl omawiany kilkakrotnie...

Użytkownik Janet <j...@v...gate.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4g65n$le$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> taki raport to mam ( znalazlem w necie ) ale nie wiem komu go trzeba
skladac
> i kto to ma robic ? Czy wszystko robi za mnie firma ? Czy te raportu
nalezy
> slac do US ?

1. W kwestii raportu : jest to uzaleznione od wymagan firmy, ja mam ustalony
procent wynagrodzenia podlegajacego ustawie i nie musze nikomu niczego
dodatkowo raportowac.
2. Wszystko za Ciebie robi firma : nalicza wynagrodzenie, odprowadza składki
do ZUS i US, generuje poprawnie wypelniony PIT-11 z dochodem rocznym i
kosztami rozbitymi na 2 pozycje.
3. Niczego nie musisz wysylac do US - ustawa o prawach autorskich i prawach
pokrewnych, ustawa o podatku dochodowym od osob fizycznych i znane mi
rozporzadzenia nic o takim raportowaniu nie mowia. Rozliczenie podatku za
2001 r. bylo moim drugim rozliczeniem uwzgledniajacym 50% koszty i nikt w US
sie do mnie nie czepial.

pozdrawiam

Wojciech Gwiazdowski

2. Data: 2002-02-14 12:31:06
Temat:Re: Kwestionariusz osobowy - jak wypelnic ?
Od:"Janet" <j...@v...gate.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dowiedzialem sie od znajomego, ze moj rocznik '74, zostal w calosci
przeniesiony do rezerwy.
Czy ktos moze potwierdzic ta informacje ?

Pozdrowienia
Tomek
l...@i...pl
http://www.motywacja.sukces.prv.pl