PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kwestionariusz osobowy - jak wypelnic ?

  • 1. Data: 2002-02-14 12:18:34
    Temat: Kwestionariusz osobowy - jak wypelnic ?
    Od: "Artur" <m...@p...onet.pl>

    sprawdz archiwum grupy - temat byl omawiany kilkakrotnie...

    Użytkownik Janet <j...@v...gate.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4g65n$le$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    > taki raport to mam ( znalazlem w necie ) ale nie wiem komu go trzeba
    skladac
    > i kto to ma robic ? Czy wszystko robi za mnie firma ? Czy te raportu
    nalezy
    > slac do US ?

    1. W kwestii raportu : jest to uzaleznione od wymagan firmy, ja mam ustalony
    procent wynagrodzenia podlegajacego ustawie i nie musze nikomu niczego
    dodatkowo raportowac.
    2. Wszystko za Ciebie robi firma : nalicza wynagrodzenie, odprowadza składki
    do ZUS i US, generuje poprawnie wypelniony PIT-11 z dochodem rocznym i
    kosztami rozbitymi na 2 pozycje.
    3. Niczego nie musisz wysylac do US - ustawa o prawach autorskich i prawach
    pokrewnych, ustawa o podatku dochodowym od osob fizycznych i znane mi
    rozporzadzenia nic o takim raportowaniu nie mowia. Rozliczenie podatku za
    2001 r. bylo moim drugim rozliczeniem uwzgledniajacym 50% koszty i nikt w US
    sie do mnie nie czepial.

    pozdrawiam

    Wojciech Gwiazdowski

  • 2. Data: 2002-02-14 12:31:06
    Temat: Re: Kwestionariusz osobowy - jak wypelnic ?
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Dowiedzialem sie od znajomego, ze moj rocznik '74, zostal w calosci
    przeniesiony do rezerwy.
    Czy ktos moze potwierdzic ta informacje ?

    Pozdrowienia
    Tomek
    l...@i...pl
    http://www.motywacja.sukces.prv.pl