PracaGrupypl.praca.dyskusje › 50% kosztow uzyskania przychodow - pytanie jak ?

  • 1. Data: 2002-02-14 10:59:20
    Temat: 50% kosztow uzyskania przychodow - pytanie jak ?
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    W części dotyczącej wynagrodzenia musi znaleźć się klauzula mówiąca,
    że na podstawie ustawy o prawie autorskim część Twojego wynagrodzenia
    (US akceptuje do 80%) podlega prawu autorskiemu. Dodatkowo co miesiąc
    trzeba składać raport mówiący, co zostało wykonane i ile czasu zajęło.
    Nie mam przy sobie umowy więc nie powiem co konkretnie trzeba napisać :((

    ____________
    TeXXaS (Michał Zaborowski)
    ICQ# 48130462

  • 2. Data: 2002-02-14 11:07:40
    Temat: Re: 50% kosztow uzyskania przychodow - pytanie jak ?
    Od: "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl>

    Użytkownik "svobo" napisał
    [ciach]
    > - w okresie 3 miesięcy może zostać cofniete te wypowiedzenie bo zacznie
    sie
    > robić z Polski Ameryka jeśli wierzyć Milerowi,
    *czy wypowiedzenie moze zostać cofniete?
    pozdr. Kemoth

  • 3. Data: 2002-02-14 11:13:44
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    >Wiem ze mozna znalezc w Internecie informacjie na temat wyjazdu do
    >pracy w Niemczech w oparciu o Green Card - ale jest to praca glownie
    >dla informatykow. Natomiast moj brat jest specjalista w takiej branzy
    >jak... - pszczelarstwo. Pracuje z pszczolkami dlugo i zna sie na tym
    >ale chcialby pojechac znalezc prace w jakiejs duzej pasiece za nasza
    >zachodnia granica. Gdzie mam szukac informacji na ten temat w takiej
    >branzy jak pszczelarstwo - w ogole jest szansa znalezienia tego w
    >Sieci ?. Bo za bardzo to nawet nie mam pomyslu gdzie zaczac.

    Nie wiem jak tam w sieci. Ale jesli chce znalezc prace legaln nalezy sie
    zglosic do konsulatau/ambasady Niemckiej i sie tam o to zapytac. Ewentualnie
    znalezc jakis niemiecki zwiazek pszczelarzy i tam uderzyc.

    Pozdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-02-14 13:19:32
    Od: "Wojciech Gwiazdowski" <g...@m...pl>

    Firma chce wyslac mnie na szkoenia z produktow SAS.
    Prosze osoby ktore braly udzial w kursach o opinie czy warto i czy po
    ukonczeniu uzyskuje sie certyfikat.

    Pozdrowienia
    Tomek
    l...@i...pl

  • 5. Data: 2002-02-14 13:26:50
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    > Jaaakbym juz to gdzies widzial? Ale nieeeee, nikt nie popelnia dwa razy
    tego
    > samego bledu, musialo mi sie zdawac:))

    Wiesz......jest takie polskie powiedzonko..."Madrej glowie dosc dwie slowie"
    Chyba jak najbardziej na miejscu.
    Kolezanka Malgorzata , mimo ze mgr ekonomii i fakturki potrafi wystawiac
    (swoja droga magisterka nie mam a tez potrafie) to takiej prostej rzeczy jak
    netykieta w zyciu nie posiadzie.....
    ze z takimi problememi to na pl.praca.szukana

    Lilith