PracaGrupypl.praca.dyskusje › Info: w jakich branzach oplaca sie pracowac - gdzie sa najwyzsze place ?

  • 1. Data: 2002-02-14 13:05:45
    Temat: Info: w jakich branzach oplaca sie pracowac - gdzie sa najwyzsze place ?
    Od: "Przemysław J. Sulich" <P...@b...com>

    Witam grupowiczów!
    Mam pytanie: kto decyduje o zatrudnieniu pracownika w banku? Dodam - w małym
    mieście.Czy tylko szef oddziału tegoż banku? Czy można się starać o pracę
    poprzez centralę ale od razu zaznaczyć, że chodzi o prace w miejscu
    zamieszkania? Pomóżcie. Od roku staram się przebić przez "miejscowe układy"
    jako osoba "z zewnątrz " nie znalazłam możliwości. Pracy nie ma, nie
    przyjmują nikogo ale ciągle widzę nowe twarze. Zaznaczam, że mam
    wykształcenie mgr które powinno mi "teoretycznie" otworzyć drzwi do banku.
    Dziękuję za wszelkie podpowiedzi z której strony ich ugryźć ;-).
    Optymistka