PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE] › Re: Szefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE]
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE]
    Date: Wed, 12 May 2004 12:36:32 +0200

    JL; <c7r5uo$dfn$1@81.210.16.254> :

    > To Twój punkt widzenia i bądź łaskaw nie narzucać go innym.

    > Dziękuję za wskazówki, nie skorzystam.

    Nie musisz. ;) Moim grzechem jest to, że czasami przemycam swoje zdanie
    w postach, ale to chyba lepsze, niż nie posiadania swojego zdania? ;)

    > Przyjmowanie punktu widzenia ogranicza do perspektywy tegoż punktu.
    > Pozwól, że pozostanę przy swoim sposobie oceny sytuacji.

    Jak rozumiem, Twój sposób oceny sytuacji nie był związany z jakimkolwiek
    punktem widzenia? - pytanie złosliwe, bo oceniając sytuacje nie
    uregulowane prawnie [skrót myślowy - "niepewne"], korzystasz z własnego
    doświadczenia i własnych uczuć, czyli korzystasz z *ograniczonej* próby
    badawczej - możesz oczywiście w takim wypadku nie przyjmować żadnej
    postawy, ale post z Machiawellim sugeruje co innego [tzw. żadna postawa,
    to po prostu stanie z boku]. ;)

    > Sporo ryzykujesz w dyskusji/negocjacjach przyjmując postawę mentora.

    Na grupie?, czy w życiu? ;) Na grupie nie negocjuję, bo nie mam po co -
    nie jest moim pragnieniem osiągnięcie 1 miejsca w czytywalności, nie
    jest moim pragnieniem zdobycie sobie grupy "przyjaciół", nie jest moim
    pragnieniem znalezienie pracy poprzez grupę [to ostatnie
    sfalsyfikowałem]. Co do tzw. postawy mentora - na odbiór składają się
    Twoje doświadczenia i [być może negatywne uczucia] - z mojego punktu
    widzenia nic nie ryzykuję, [UWAGA! - zdanie odnosi się do kategorii
    ogólnej, a nie do Ciebie osobiście] bo zatrudnienie przez osobę lękliwą,
    "prowadzoną_za_rączkę" przez lęki i błędne przypisania z nich
    wynikające, nie jest moim największym marzeniem - byłby to typowy
    humorzasty, nieprzewidywalny i trudny we współpracy pracodawca.

    A w życiu? - sprawdziło się - ludzie nienawidzą mentorów, ale kochają
    ich za to, że podejmują za nich decyzje - zresztą nie jestem zbyt
    mentorski w życiu. :))) Inna sprawa, że żeby nie być zbyt mentorski
    musiałbym poznać definicję każdego z osobna i próbkę, na podstawie
    której powstała reprezentacja tego pojęcia [w głowach każdego z osobna]
    - potrafisz powiedzieć, co wg, Ciebie oznacza mentorski? - zakładam, że
    moje mentorstwo odbierasz na poziomie uczuciowym, ale definicji nie
    potrafisz podać - jestem znów zbyt arogancki? ;)

    > No właśnie.

    No, no właśnie. ;)

    > Więcej pokory, mniej mędrkowania.

    Wiesz, muszę przejść pewien etap, kiedy staram się oceniać innych,
    szukać przyczyn ich działania - później pewnie będzie z górki - do
    samozadowolenia nie będę potrzebował interesować się innymi. :)

    > Zatem wiele życiowych doświadczeń przed Tobą, wiele punktów widzenia,
    > więcej odcieni szarości i oby arogancja nie odebrała Ci szansy :)

    Niestety etap obserwacji odcieni szarości mam chyba za sobą - ludzie nie
    lubią osób, które w odpowiedzi na pytanie mówią - "nie wiem", "może"
    itd. - to otoczenie wymusza postawę - "Tak" lub "Nie" - pomijam to, że
    taka postawa otoczenia naznaczona jest często podświadomym
    ukierunkowaniem na jedną tylko [z dwóch] odpowiedzi, co kończy się
    często większym rozczarowaniem niż usłyszenie "może" - z rad dla kobiet
    [był kiedyś taki post na grupach] - jeżeli nie chcesz usłyszeć
    odpowiedzi, nie zadawaj pytania. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)