PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE] › Re: Szefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE]
  • Data: 2004-05-11 21:33:38
    Temat: Re: Szefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE]
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JL" <jl@[cut]noemail.pl> napisał w wiadomości
    news:c7odjk$kej$2@81.210.16.254...

    > model awansu:
    >
    > Należałoby zastanowić się czy wszystkie "dobre zachodnie koncepcje"
    przyjęły
    > się
    > na polskim rynku i dlaczego?
    > Co leży u podstaw kreowania postaw pracowniczych - generalizując - w
    Polsce.

    Nie wiem, czy na zachodzie czy bardziej w USA?
    Jesli chodzi o Stany, to sadze, ze model obdarzania znaczniejszych
    pracownikow - raczej kierownictwa, udzialami firmy (odbieram to jako tak
    jakby pozyczyczke - nie mozemy ci teraz wiecej zaplacic ale pozyczmy od
    ciebie twoja aktywnosc - jesli sie uda to wszyscy zyskamy na tym w
    przyszlosci) powstawal dlugie lata zanim osiagnal skale widoczna na
    przykladzie pierwszych pracownikow Mikrosoftu. Moze to wynika z tego, ze tam
    jest bardzo duzo prawnikow i przyjal sie
    jako odmiana ich systemu polegajacego, ze prawnik dazy w danej kancelarii do
    zostania udzialowcem a na koniec wspolnikiem?
    Kiedys czytalem, ze Stany nie sa o 20 lat bardziej rozwiniete od Europy, a o
    50 lat "w bok".

    pzdr
    Krzysztof

    ---