PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE] › Re: Szefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE]
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szefowie vs Pracownicy - Przyklad [DLUUUGIE]
    Date: Fri, 7 May 2004 08:48:15 +0200

    Co powinni zrobić pracownicy?
    Przede wszystkim wiedzieć co chcą osiągnąć.

    > Problem w tym, iz tu nikt zadnych roszczen nie przedstawil.
    > Zaden z pracownikow nie zarzadal niczego. Przyjeli zgola odwotna
    > taktyke, w ktorej zasygnalizowali tylko iz problem istnieje i
    > mamy kryzys.
    > Szefowie nie sa w stanie zidentyfikowac kto jest "krzykaczem" bo
    > nikt nic nie krzyczy. Takiej osoby nie ma. Wszyscy normalnie
    > pracuja, to szefowie proponuja.

    I takie postępowanie uważasz, za przejaw "dobrego przygotowania i znajomości
    technik negocjacyjnych"?
    Nie obraź się, ale dla mnie jest ot infantylne granie na nerwach
    pracodawców - my sie obraziliśmy, a wy myślcie co robić.
    Jeżeli uważacie - jako pracownicy - że szefostwoa nie rokuje nadziei na
    poprawę sytuacji w firmie, a wy bez problemu znajdziecie pracę gdzie indziej
    to po prostu zmieńcie pracę i problem przestanie was dotyczyć. Jeżeli zaś z
    jakichś - w świetle Twoich postów bardzo niejasnych - powodów chcenie dalej
    pracować w tej firmie to zachowajcie sie jak ludzie dorośli i sformułujcie
    konkretne postulaty (najlepiej 21 ;))
    Może to krzywdzące, ale z twoich postów wyłania sie obraz pracowników,
    którzy na firmę sie obrazili, ale nie mają odwagi ani odejść ani szczerze
    porozmawiać..

    Pozdrowienia
    Paweł