PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
  • Data: 2006-09-28 08:32:52
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Powalają mnie wasze argumenty :-) swoją ignorancją i nie
    > zrozumieniem tematu. Nie mam zamiaru was do niczego namawiać (bo jak
    > widzę to walka z wiatrakami). Kolejna rzecz to to że nie mówię
    > abyście robili błędy ortograficzne (to że ich nie robicie jest
    > raczej na plus niż na minus), choć osobiście jest mi wszystko jedno
    > (mam do tego prawo). Nigdzie też nie napisałem że błędy
    > ortograficzne powinno się robić specjalnie.

    Mi nie jest wszystko jedno, aczkolwiek zgadzam sie, ze niestety to, ze
    niektorzy robia bledy ortograficzne to juz ich taki urok. Nieststy nie
    da sie tego wyeliminowac, mozna zmniejszyc ilosc robionych bledow -
    wlasnie przez duza ilosc czytanych ksiazek, ale nie wyeliminuje sie tego
    calkowicie. Podalem przyklad - czlowiek przepisuje tekst i robi bledy.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl