PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
  • Data: 2006-09-28 10:51:58
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Stanislaw Chmielarz wrote:

    > Ograniczony jest ktos kto robi bledy ortograficzne, niezaleznie z
    > jakiej przyczyny.

    Jak mi kiedys w PL hydraulik napisal na rachunku "uszczelnienie róry"
    czy cos w tym guscie, to sie nie oburzylam. Sa rozne "zestawy zdolnosci"
    i szanuje czlowieka, ktory umie cos nie wymagajacego poslugiwania sie
    slowem dobrze wykonac, a pisac akurat nie umie. Ale niech wtedy nie
    pisze, jak nie musi.

    Usenet to publiczna wypowiedz i w dodatku taka, do ktorej nic nikogo nie
    zmusza. Szacunek dla publicznosci wymaga pokazania czegos, co
    czytelnikow nie wprawi w zazenowanie. Dlatego na usenecie nie bede miec
    tolerancji dla bledow ortograficznych. Na fakturze wystawionej przez
    hydraulika - to co innego.

    (Wspomnienie z XIV LO we Wroclawiu: w stolowce kucharki czesto mialy w
    menu cos, co na oficjalnym opisie przez nie wywieszanym nazywalo sie
    "marchewka zasmarzana". Szkola byla raczej dobra, widzialo to mnostwo
    ludzi, ktory wiedzieli, ze to blad, ale nikt nigdy nie powiedzial
    kucharkom, przynajmniej za czasow mojego pobytu w tej szkole. Moze
    dlatego, ze marchewka zasmarzana byla dobra.)

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)