PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
  • Data: 2006-09-28 19:06:58
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:efg54m$i84$1@news.interia.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > A jako że w Polsce modne jest cwaniactwo to trąbi się wokół że się jest
    > "dys-" i oczekuje (a tam oczekuje- WYMAGA SIĘ) pełnego zrozumienia,
    > akceptacji i nie czepiania się. W ten sposób choroba czy incydentalne
    > przypadki zaczynają być normą.
    > Na mnie wszelkiej maści zaświadczenia lekarskie na "dys-" nie robią
    > wrażenia.
    A na mnie wrażenie robi jedno "dys-" obejmujące wszystkie te dys-leksje,
    dys-grafie, dys-ortografie itp.
    To dysbrainia (od ang. brain - mózg, umysł).

    Z terminem tym spotkałem się dość dawno na którejś z czytanych przeze mnie
    grup, chyba przy jakimś podobnym temacie. Niestety nie pamiętam gdzie i
    kiedy, a także kto go wymyślił, niemniej podziwiam - termin jest znakomity,
    pojemny i właściwie wszystko wyjaśnia. ;)

    Jotte