PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
  • Data: 2006-09-28 07:07:57
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Przekonanie na podstawie obserwacji siebie, rodziny i znajomych. Wsrod
    > znanych mi osob, ktore raczej nie robia bledow, nie ma nikogo, kto by
    > znal choc jedna zasade ortografii; ja tez nie znam i jesli zapytasz,
    > kiedy piszemy "ż", a kiedy "rz", to nie bede miec pojecia. Ale kazde
    > uzywane slowo, wliczajac w to "gżegżółkę"(*), widzialam tyle razy, ze
    > bez wysilku pamietam, jak wyglada.
    >
    > Aha: do (o)czytania nie licza sie podreczniki, poradniki, harlequiny,
    > wiekszosc fantasy/s-f itp., poniewaz tego typu ksiazki maja bardzo
> [...]

    Robienie błędów ortograficznych nie ma nic wspólnego z oczytaniem
    !!! Ludzie po prostu mają predyspozycję do różnych rzeczy (trochę
    dziwne jest to że tego nie rozumiesz). Nie rozumiesz bo akurat twój
    mózg nie ma z tym problemów (pewnie z innymi rzeczami ma (coś za
    coś :)

    Inny przykład, który może cię przekona. Powiedz mi dlaczego
    niektórzy mają ładny i czytelny charakter pisma już w podstawówce.
    Natomiast inni przez całe życie kreślą tak że sami siebie nie
    potrafią odczytać i choćby nie wiem co nie robili to nic na to nie
    poradzą?

    Tylko nie mów mi że to zależy od opisania się ;)