PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szaleni spamerze

  • 1. Data: 2005-04-20 08:22:33
    Temat: Szaleni spamerze
    Od: Paweł Chrobak <b...@W...pl>

    No proszę jakie to coraz zmyślniejsze matody mają do budowania piramidy.
    Dostałem dzisiaj emaila o tytule "Zabawa i praca" od mniejakiego michała
    z adresu z...@v...pl

    "
    > Mam dla Ciebie propozycje zabawy-pracy, która wymaga od Ciebie
    > podstawowych umiejętności posługiwania się programem Word oraz
    > obsługi poczty e-mail, nie musisz wychodzić z domu, aby zdobyć kase
    > np. na bieżące wydatki. Jeżeli interesuje Cię ta propozycja to napisz
    > do mnie e-mail o temacie: "INFO" a w odpowiedzi wyśle Ci dokładne
    > informacje. Pamiętaj, że to Cię nic nie kosztuje.
    >
    > Pozdrawiam: Michał
    "

    Niestety moja odpowiedź nie była już tak subtelna :( - ;)

    Paweł Chrobak jako Beefens ---- gg 1018276
    STRONA DOMOWA ---- www.dossie.republika.pl

  • 2. Data: 2005-04-20 08:41:07
    Temat: Re: Szaleni spamerze
    Od: "PZ" <p...@p...fm>

    Paweł Chrobak wrote:
    > No proszę jakie to coraz zmyślniejsze matody mają do budowania
    > piramidy. Dostałem dzisiaj emaila o tytule "Zabawa i praca" od
    > mniejakiego michała z adresu z...@v...pl

    Mnie też dopadł.

    Piotr

  • 3. Data: 2005-04-20 09:44:19
    Od: "Met-Greg" <g...@g...pl>

    mnie też, po czym jak napisałem żeby spylał ze spamem, to z pretensjami że
    to nie spam.
    śmieszne

    metgreg

  • 4. Data: 2005-04-20 10:08:03
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Paweł Chrobak napisał(a):
> [...]
    >
    > "

    > "
    >
    > Niestety moja odpowiedź nie była już tak subtelna :( - ;)

    tez to dostalem. nawet dwa razy

    Michal Kijewski
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ 76259763
    Skype: badzio

  • 5. Data: 2005-04-20 10:18:18
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Paweł Chrobak napisał :

> [...]
    >
    > "

    > "
    >
    > Niestety moja odpowiedź nie była już tak subtelna :( - ;)

    mnie terz i zaraz mu jakieś bluzgi odpisze!
    --
    _____________________________

  • 6. Data: 2005-04-20 10:52:45
    Od: Paweł Chrobak <b...@W...pl>

    Paweł Chrobak wrote:
> [...]
    >
    > "

    > "
    >
    > Niestety moja odpowiedź nie była już tak subtelna :( - ;)

    Właśnie dostałem od kolegi spamera taką odpowiedź na to co ja myślę :

    "
    to nie jest spam, oferuje ci prace która wymaga znajomości worda i
    programu e-mailowego, jeśli nie jestes zainteresowany to dobrze
    "

  • 7. Data: 2005-04-20 12:04:18
    Od: "YamUasica" <s...@T...net.pl>

    mnie tez dopadl... to moze jakis zbiorowy donosik do :| onetu...??:>

    --
    pozdrawiam
    yam

    s i d [ n a ] s i d . n e t . p l
    skype: ianconnor

  • 8. Data: 2005-04-20 14:15:34
    Temat: Re: Szaleni spamerze - problem z glowy:) (abuse rulez)
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Paweł Chrobak napisał(a):
> [...]
    >
    > "

    > "
    >
    > Niestety moja odpowiedź nie była już tak subtelna :( - ;)

    "Witamy.

    Dziękujemy za informacje.
    Konto i profil tego użytkownika zostały zablokowane.

    Pozdrawiamy

    Abuse Team
    Zespół Onetpoczty
    Onet.pl SA"
    i po zabawie:)
    Michal Kijewski
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ 76259763
    Skype: badzio

  • 9. Data: 2005-04-20 18:21:44
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 20.04.2005, o godzinie 16.15.34, na pl.praca.dyskusje, badzio
    napisał(a):

    > "Witamy.
    >
    > Dziękujemy za informacje.
    > Konto i profil tego użytkownika zostały zablokowane.
    >
    > Pozdrawiamy
    >
    > Abuse Team
    > Zespół Onetpoczty
    > Onet.pl SA"
    > i po zabawie:)

    Mam nadzieję, bo dzisiaj o 15:40 dostałem znowu. Problem w tym, że
    wystarczy zmienić konto albo dostawcę poczty. Teraz nadaje z
    p...@v...pl, wcześniej z z...@v...pl.
    Zresztą nie tylko ja to dostałem, ale i kilka znajomych osób z pl.rec.film.
    Ciekawe wg jakiego klucza wybiera?
    Aha... ciekawostka: http://tinylink.com/?ZuugWtFvaDhosata (ogłoszenie na
    dole).

    Podejrzewam jedną osobę z alt.pl.zbluzgaj ze względu na hosta
    c28-223.icpnet.pl. (więc jeżeli ktoś ostatnio miał zatargi to należy
    posprawdzać IP adwersarzy, bo bluzgacze lubią skakać po grupach i zmieniać
    nicki).

    Te poniższe dane na pewno są poprawne i pasują także do tej osoby z
    alt.pl.bluzgaj:
    IP: pierwszy spam 62.21.117.9 i drugi spam 62.21.28.223 i IP osoby z
    alt.pl.bluzgaj 62.21.46.61
    person: Grupa trzymajaca wladze
    address: ul. Klaudyny Potockiej 25
    address: ICP
    address: 60-211 Poznan
    address: Poland
    phone: +48 61 8861166
    fax-no: +48 61 8861155
    nic-hdl: GTW-RIPE
    e-mail: a...@i...pl
    remarks: *************************************************
    remarks: no remarks, sorry.
    remarks: *************************************************
    mnt-by: ICP-MNT
    notify: h...@i...pl
    changed: h...@i...pl 20040414
    changed: h...@i...pl 20050129
    source: RIPE

    Ale podejrzenia to za mało, więc nic więcej nie piszę, żeby nie oskarżać
    pochopnie. :)

    Czy spamy u Was ustały, czy nadal się powtarzają?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 10. Data: 2005-04-20 18:37:12
    Od: "PZ" <p...@p...fm>

    Habeck Colibretto wrote:
    > Czy spamy u Was ustały, czy nadal się powtarzają?

    Odpisałem, że nie chcę pracować dla spamera i już nie dostaję. :)

    Piotr