PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy › Re: Świadectwo pracy
  • Data: 2002-07-02 15:04:59
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: "Krzysztofsf" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sytuacja:
    > Mam pracownika zatrudnionego na okres próbny 3 miesięcy. Po dwóch miesiacach
    > decyduję się aby zatrudnić go na czas nieokreślony. Co wpisuję jako na
    > świadectwie pracy w pozycji " Stosunek pracy ustał w
    > wyniku:............................................? Help Milówka

    Wydaje mi sie ( jako pracownikowi ktory niejeden angaz otrzymal), ze nie
    dajesz zadnego swiadectwa pracy, bo on dalej jest w stosunku pracy z toba(
    chyba tak ladnie to sie nazywa), i staz pracy u ciebie liczy mu sie od dnia
    probnego, a nie zatrudneinia na czas nieokreslony. Ja po prostu dostawalem
    kolejny angaz, Najwyzej w uwagach lub aneksie jakims nowej umowy o prace
    mozesz zaznaczyc, ze niniejsza umowa automatycznie skraca poprzednia do 2-ch
    miesiecy i jest jej kontynuacja...ale nie wiem, czy nawet to jest konieczne,
    bo nowa umowa jest korzystniejsza (chyba..;)), dla pracownika.

    Pozdrawiam
    Krzysztof